Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Logo maken.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Logo maken.

    Ik zoek me suf op het internet maar 'k vind niet wat ik wil.
    Ik wil een (liefst gratis) programmatje waar je logo's op foto's kunt plaatsen, maar zo'n mooi logo, naam en leuk kadertje erond.
    Is vooral voor de foto's die ik online plaats. Niet hier maar wel op fb en zo...

    Ik vind wel dingen om logo's te maken maar die zijn allemaal zo professioneel, voor bedrijven en zo, niet voor op een fotootje.
    Ik kan dit ook in Bordermaker, maar dat is enkel tekst he...

    Zou er mij iemand kunnen helpen??

    Alvast heel erg bedankt.
    Groetjes, Jill.
    facebook
    Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

  • #2
    Re: Logo maken.

    Met welke programma's werk je voor je fotobewerking?
    Al doende leert men...

    Flickr

    Comment


    • #3
      Re: Logo maken.

      Photoshop...
      facebook
      Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

      Comment


      • #4
        Re: Logo maken.

        Dan maak je toch je logo gewoon in PS en laat het bij je export via een actie eraan toevoegen?

        Google op "watermark in photoshop" en je krijgt 'tig links...
        Al doende leert men...

        Flickr

        Comment


        • #5
          Re: Logo maken.

          Maar ja, 't is met het creatieve dat ik sukkel. Letters typen is nie moeilijk he.
          Kan je daar ook mini kadertjes in maken dan? Als ik google, wat ik al een uur doe haha, vind ik dat ook via PS maar niet met die kaders of stempelachtige dingen...
          En 't is dat ééé...
          facebook
          Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

          Comment


          • #6
            Re: Logo maken.

            met illustrator ... ?
            Fuji X100 | Canon 60D | Canon EOS550D | 10-24 f/3.5-4.5 |17-50 f/2.8 | 50mm f/1.8| 60 mm f/2.8 macro | 85mm f/1.8 |70-200 L f/4 | Speedlite 430 EXII & Yongnuo 560 | LR

            Comment


            • #7
              Re: Logo maken.

              Mja, Jill'tje, een grafisch vormgever bij de hand nemen.. dat creatieve moet je zelf maken eh, niet gaan kopieren van een ander ;p
              Al doende leert men...

              Flickr

              Comment


              • #8
                Re: Logo maken.

                Oorspronkelijk geplaatst door Nena Bekijk bericht
                Mja, Jill'tje, een grafisch vormgever bij de hand nemen.. dat creatieve moet je zelf maken eh, niet gaan kopieren van een ander ;p
                Da's ook mijn bedoeling niet... !!
                Maar ik wil iets anders dan een rechthoekje of cirkeltje...
                facebook
                Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

                Comment


                • #9
                  Re: Logo maken.

                  Wat wil je nu? Plaatsen of maken.
                  Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

                  Comment


                  • #10
                    Re: Logo maken.

                    Wat ik zou doen: zelf schetsen wat je wil en dan iemand zoeken met grafische achtergrond die de software zo voor handen heeft en het voor jou wil maken.
                    Al doende leert men...

                    Flickr

                    Comment


                    • #11
                      Re: Logo maken.

                      Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk bericht
                      Wat wil je nu? Plaatsen of maken.
                      Maken en dan plaatsen he.
                      'k Ga eens iets uitwerken en doen wat Nena zegt...
                      Maar wil toch keer weten of het kan via software.
                      facebook
                      Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Logo maken.

                        en paar keer laten rusten en opnieuw naar kijken ... vind het ook niet zo makkelijk om een logo uit niets te creeëren
                        Fuji X100 | Canon 60D | Canon EOS550D | 10-24 f/3.5-4.5 |17-50 f/2.8 | 50mm f/1.8| 60 mm f/2.8 macro | 85mm f/1.8 |70-200 L f/4 | Speedlite 430 EXII & Yongnuo 560 | LR

                        Comment


                        • #13
                          Re: Logo maken.

                          Oorspronkelijk geplaatst door Deiter Bekijk bericht
                          en paar keer laten rusten en opnieuw naar kijken ... vind het ook niet zo makkelijk om een logo uit niets te creeëren
                          heb haar idd die raad in pm ook al gegeven niets hals over kop te doen
                          Al doende leert men...

                          Flickr

                          Comment


                          • #14
                            Re: Logo maken.

                            Uiteindelijk moet alles beetje op elkaar afgestemd worden: logo, kleuren, site?, Naam .... plan

                            Oorspronkelijk geplaatst door Nena Bekijk bericht
                            heb haar idd die raad in pm ook al gegeven niets hals over kop te doen
                            Fuji X100 | Canon 60D | Canon EOS550D | 10-24 f/3.5-4.5 |17-50 f/2.8 | 50mm f/1.8| 60 mm f/2.8 macro | 85mm f/1.8 |70-200 L f/4 | Speedlite 430 EXII & Yongnuo 560 | LR

                            Comment


                            • #15
                              Re: Logo maken.

                              Oorspronkelijk geplaatst door Deiter Bekijk bericht
                              Uiteindelijk moet alles beetje op elkaar afgestemd worden: logo, kleuren, site?, Naam .... plan
                              Idd, maar zo ben ik wel. Site bv dat lettertype, dan de rest ook zo.
                              Hou me wel steeds aan de basis.
                              facebook
                              Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

                              Comment

                              Working...
                              X