Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Noirmont point

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Noirmont point

    Op het kanaaleiland Jersey. Voor de geïnteresseerden, je kan er alles over terugvinden op Wikipedia.
    En ja, ik weet het, het is weer een vakantiefoto......., door velen niet geliefd maar door mij wel.


    Groetjes

  • #2
    Re: Noirmont point

    Scherpte, kleuren heel mooi weergegeven. Prachtige achtergrond die je mooi laat wegvloeien en leuke beeldverdeling. Al bij al, een complimemt waardig

    Comment


    • #3
      Re: Noirmont point

      +1 jawel
      Running is a way of living..

      Comment


      • #4
        Re: Noirmont point

        Zeezicht krijgt hier een extra accentje door de voorgrond ,zeer mooi!
        vriendelijke groeten, Sien

        Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

        Comment


        • #5
          Re: Noirmont point

          Oorspronkelijk geplaatst door Beelder Bekijk bericht
          Scherpte, kleuren heel mooi weergegeven. Prachtige achtergrond die je mooi laat wegvloeien en leuke beeldverdeling. Al bij al, een compliment waardig
          Ook al eens. Vooral de mooie scherpte en detail springen in het oog.
          Niks mis met zo'n vakantiefoto. En zeker niet als een fotograaf op vakantie gaat !
          Groeten,
          Johan
          Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

          Vriendelijke groeten, Johan

          Comment


          • #6
            Re: Noirmont point

            Die mag er best zijn, kleuren, scherpte,
            Inderdaad niks mis met een goede vakantiefoto.
            Photography is an art of observation.

            Comment


            • #7
              Re: Noirmont point

              Prachtig beeld van en rustige zee met een mooie voorgrond. Kleuren zijn voor mij ok.

              Comment


              • #8
                Re: Noirmont point

                Ik volg, goede scherpte, mooie kleurcontrasten, interessant beeld.
                Voor mijn part mag je alle dagen vakantiefoto's zoals deze posten.
                Groetjes,
                Dominic

                Comment


                • #9
                  Re: Noirmont point

                  Oorspronkelijk geplaatst door zibro Bekijk bericht
                  Ik volg, goede scherpte, mooie kleurcontrasten, interessant beeld.
                  Voor mijn part mag je alle dagen vakantiefoto's zoals deze posten.
                  Yep laat maar komen !
                  Mvg.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Noirmont point

                    Vakantiefoto's ... ik zie ze graag
                    Je foto is zeker technisch in orde, goeie belichting, enz. ...

                    Maar ik denk dat er meer in zat qua compo :
                    Nu valt de achtergrond met de vuurtoren ongelukkig samen met je voorgrond.
                    Door de grote scherptediepte komt het ene niet los van het andere.
                    Een andere positie zou hier misschien beter zijn geweest.

                    greetz
                    Cheeta
                    Light travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak.
                    flickr

                    Comment


                    • #11
                      Re: Noirmont point

                      mooi shot, maar wat zijn die dingen eigenlijk.
                      tis waarschijnlijk en Fort, maar het zijn toch geen kanonnen...?
                      grt,bouk.
                      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                      Comment


                      • #12
                        Re: Noirmont point

                        Oorspronkelijk geplaatst door Cheeta Bekijk bericht
                        Vakantiefoto's ... ik zie ze graag
                        Je foto is zeker technisch in orde, goeie belichting, enz. ...

                        Maar ik denk dat er meer in zat qua compo :
                        Nu valt de achtergrond met de vuurtoren ongelukkig samen met je voorgrond.
                        Door de grote scherptediepte komt het ene niet los van het andere.
                        Een andere positie zou hier misschien beter zijn geweest.

                        greetz
                        Cheeta
                        Je hebt volkomen gelijk maar door fysische beperkingen sta ik nogal wankel op mijn 'onderstel' en veel dichter bij de rand durfde ik niet komen .

                        PS Ben blij dat er toch nogal wat zijn die 'vakantiefoto's' weten te appreciëren.

                        Groetjes

                        Comment


                        • #13
                          Re: Noirmont point

                          ik volg hier zowat alle commentaren (gemakkelijk, hé, kuddedier zijn)
                          uitgezonderd die van Cheeta
                          want dan krijg je een totaal andere foto.

                          Ik zou daar ook wel eens durven vakantieën; wij zijn nogal Engeland (en Denemarken en Olland)-minded
                          Maar is het eiland niet te klein om daar 14 dagen (ofzo) te verblijven?
                          ik probeer...
                          mijn Fijsboecq en mijn flickr

                          Comment


                          • #14
                            Re: Noirmont point

                            Oorspronkelijk geplaatst door noenkelMi Bekijk bericht
                            .......
                            Maar is het eiland niet te klein om daar 14 dagen (ofzo) te verblijven?
                            die tijd hadden wij alleen al nodig voor de Zuidkust.
                            grt,bouk.
                            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                            Comment


                            • #15
                              Re: Noirmont point

                              Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                              mooi shot, maar wat zijn die dingen eigenlijk.
                              tis waarschijnlijk en Fort, maar het zijn toch geen kanonnen...?
                              grt,bouk.
                              Tot mijn scha en schande moet ik hiervoor een Engels woord gebruiken omdat ik niet zo direct een juiste Nederlandse vertaling vind.
                              Het is een 'range finder', een soort periscoopachtig iets waarmee ze de konden bepalen op welke afstand bvb. een schip voer, om zo beter hun kanonnen te kunnen afstellen om het te beschieten.
                              Nu bestaan daar verrekijkermodellen van.

                              Oorspronkelijk geplaatst door noenkelMi Bekijk bericht
                              ik volg hier zowat alle commentaren (gemakkelijk, hé, kuddedier zijn)
                              uitgezonderd die van Cheeta
                              want dan krijg je een totaal andere foto.

                              Ik zou daar ook wel eens durven vakantieën; wij zijn nogal Engeland (en Denemarken en Olland)-minded
                              Maar is het eiland niet te klein om daar 14 dagen (ofzo) te verblijven?
                              Wij verbleven een weekje op schiereiland Cotentin (in Port Bail) en staken dan vandaar (vanuit Carteret) met de boot over naar Jersey voor een viertal dagen.
                              Dan heb je wel het 'voornaamste' gezien, maar zoals in elke streek, gebied of land..... als je "alles" wil bezoeken kom je zelfs met 14 dagen nog te kort .

                              Groetjes

                              Comment

                              Working...
                              X