Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Alleen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Alleen



    Bedankt voor het kijken en beoordelen
    Groetjes chrit.
    Grootse dingen zijn vaak gegrondvest op een stevige onderlaag van mislukking.

  • #2
    Re: Alleen

    Vind hem wel mooi gevonden. Het "eenzame" komt goed naar voren in het ruime beeld, vind de centrale compositie er ook goed bij passen. De rechter onderhoek vind ik nét wat te druk voor het mooie. Misschien kun de de foto net wat stemmiger maken qua helderheid, contrast en kleur, zodat de sfeer wat meer overeenkomt met het thema.
    WEBSITE | WORKSHOPS | FACEBOOK

    Comment


    • #3
      Re: Alleen

      Voor mij toch ook leuk gedaan hoor Het diertje in z'n natuurlijke omgeving.
      Mvg,
      Kvole
      Canon EOS 550 D + Canon EF 24-105 mm IS L + Canon EF 100 mm macro IS L + Canon 100-400 mm IS L

      Comment


      • #4
        Re: Alleen

        Het moet niet echt altijd beeldvullend zijn, dit is hiervan het bewijs. Rechtsonder misschien beetje druk, wat onscherpte in PS toepassen kan je uitproberen
        D7100 x 2 en wat (oud en nieuw) glas
        Olympus XZ-1 met onderwaterhuis PT-050
        Flickr - JAlbum

        Comment


        • #5
          Re: Alleen

          Is wel leuk dat die daar zo helemaal alleen in de groene wereld zit.
          Maar voor mij mocht hij toch iets groter zijn en misschien niet zo centraal in beeld.
          BD0681BE -
          Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

          Comment


          • #6
            Re: Alleen

            Leuk totaal toaalbeeld. Mooie van kleur
            Canon 5D mark III - EF 17-40mm F4.0 L - EF 24-105mm F4.0 L & Sony SLT A55V - Tamron Macro 90mm F2.8
            www.myriamvos.jalbum.net of facebook

            Comment

            Working...
            X