Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

probleempje i.v.m. shooting Zoo

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • probleempje i.v.m. shooting Zoo

    krijg net een telefoontje van de catering van de Zoo dat voor een groot aantal lunchers ze maar 1 menu geven (dus iedereen moet het zelfde eten) en je niet kan kiezen uit de vier zoals eerst voorgesteld
    persoonlijk zie ik dat niet zitten dus zal een andere oplossing moeten vinden !!!!!!!
    alle voorstellen zijn meer dan welkom.
    BD0235BE

    http://www.pbase.com/macchap

    We do what we can with what we have and where we are

  • #2
    Het gekende GROOT steeds wederkerend probleem...
    Ofwel is men er niet op voorzien ofwel moetten ze dan extra personeel inzetten om zo een bende te kunnen bedwingen als zj honger hebben.


    Waarom zelf geen boterhammekens of anders meenemen en pic-nicken daar, het is wel 30 jaar geleden dat ik daar nog eens in de ZOO ben geweest , maar zij zijn daar toch ook op voorzien??

    Trouwens de meeste mensen P.N.'ken daar toch? En je gaat en sta waar en wanneer je wil.

    Je bent ook niet meer zo afhankelijk van derden

    En lekker buiten eten, tussen de "beesten"

    PS Je zal dan best eens een "TEST-pic-nick" daar gaan doen zekers


    Comment


    • #3
      JAAAAAA

      pic-nic ... das lang geleden ... daar ben ik helemaal voor !!!

      In de zoo zijn er genoeg pic-nic plaatsen
      [Nikon D5100 & Nikon D70]
      [Yves en Liesbeths blog Resort]

      Comment


      • #4
        Je kan daar perfect je eigen bokes opeten, er is een open en overdekte ruimte aan het speeltuintje achterin met cafetaria, of je kan aan de inkom in het zelfbedieningsrest. aanschuiven. Is wel niet echt 'groeps'gebonden.
        lijn
        canon eos 350d

        Comment


        • #5
          PIC-NIC is voor mij geen enkel probleem.

          DOEN !!!!!
          www.wildlifepixs.com

          Comment


          • #6
            Macchap - picknick is ook voor mij geen probleem. Lijkt me leuk ! Alleen misschien rekening houden met slecht weer. Is er genoeg "overdekking" om zo'n grote groep te herbergen als het regent ???

            Voor mij hoef je in elk geval niet op zoek naar alternatieven hoor... We zijn behoorlijk flexibel

            Greetz, Kariboe
            * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
            Euh... deze quotering is zeer subjectief !

            Comment


            • #7
              Vraagje,

              Wat doen we en eten we 's avonds, naar goede BD gewoonte??...

              Comment


              • #8
                Als ik terug ben van vakantie ga ik de zoo eens verkennen 't is zo ongeveer 25 jaar geleden dat ik er nog eens ben geweest, Pic-Nic is voor mij OK, het enige probleemtje dat ik zie is dat ons bokes bij warm tegen de middag nogal plat gaan smaken, het alternatief is een frigo-box meezeulen + al ons fotogerief !!!!!! dat gaat daar nenechte verhuis zijn 80 man met rugzak en frigo-box
                BD0235BE

                http://www.pbase.com/macchap

                We do what we can with what we have and where we are

                Comment


                • #9
                  Ik kan begrijpen dat ze voor 80 man maar één menu willen maken.
                  Voor mij is dit OK. Ik eet alles behalve chocolade.
                  Of pic-nick is voor mij ook goed... Of s' avonds op een andere locatie.
                  Ik wil maar zeggen , ik ben met alles akkoord, maar eet altijd mee.
                  ( en anders eet ik wel met de leeuwen mee, die laten toch meestal iets over...)

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by mic
                    Ik kan begrijpen dat ze voor 80 man maar één menu willen maken.
                    Voor mij is dit OK. Ik eet alles behalve chocolade.
                    Of pic-nick is voor mij ook goed... Of s' avonds op een andere locatie.
                    Ik wil maar zeggen , ik ben met alles akkoord, maar eet altijd mee.
                    ( en anders eet ik wel met de leeuwen mee, die laten toch meestal iets over...)


                    Alleen de beentjes Mic
                    BD0235BE

                    http://www.pbase.com/macchap

                    We do what we can with what we have and where we are

                    Comment


                    • #11
                      We kunnen natuurlijk ook in 2 groepen gaan eten. Als we met 85 man moeten gaan, dan heb de eerste alles op voordat de laatste gaat beginnen. (anders is het koud hee)
                      In de zoo zullen de groepkes toch ook een beetje gesplits worden, want de beesten schieten meteen in de stress wanneer er daar 80 kanonnen op hun staan gericht.
                      Workshops, zie website http://www.fotomon.nl http://www.albumverkoop.nl

                      Comment


                      • #12
                        Kijk dat is nu net het probleem als je een menu vastlegd wordt er verwacht dat je met zijn allen aan tafel zit, dat is ook de reden dat iedereen hetzelfde menu moet nemen, en wie gaat van die 80 a 85 man het menu kiezen
                        BD0235BE

                        http://www.pbase.com/macchap

                        We do what we can with what we have and where we are

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Macchap
                          Kijk dat is nu net het probleem als je een menu vastlegd wordt er verwacht dat je met zijn allen aan tafel zit, dat is ook de reden dat iedereen hetzelfde menu moet nemen, en wie gaat van die 80 a 85 man het menu kiezen
                          Ik ?

                          Greetz, Kariboe
                          * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
                          Euh... deze quotering is zeer subjectief !

                          Comment


                          • #14
                            Ik weet voor 's avonds misschien een oplossing Macchap.

                            Op 2 min lopen van de ZOO is er een Zuid Afrikaans restaurant, zij serveren daar idd ook Afrikaans wild!!!
                            Maar ook "gewoon" eten hoor.

                            Het interieur is natuurlijk Afrikaans.

                            Ik kan eens met de baas(ik ken hem) gaan praten als je wil en/of hiervoor interesse is?!

                            Comment


                            • #15
                              OK T.B. jij hebt meer ervaring met organiseren van BD shoots, wat is de beste manier om iedereen hiervan op de hoogte te brengen
                              BD0235BE

                              http://www.pbase.com/macchap

                              We do what we can with what we have and where we are

                              Comment

                              Working...
                              X