Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Die muis toch.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Die muis toch.

    1. Droevig weer. Jullie weten allen dat ik met gekke wezens in huis woont. Of toch bijna iedereen. De muis is ontevreden en omdat ze niet graag nat en vuil wordt en dus niet naar buiten wil, doch toch zoals al de anderen genieten van de regendruppels. Dus ze nam een stoel, een oud paraplu, trok haar jas aan en nu maar wachten, lang wachten op de regen, die natuurlijk niet komt.




    2. Na lang wachten ontdoet ze zich van het onnodige en gaat in gesprek met de kikker die ook nooit van huis gaat.

    .


    Zie zo ze staan er : foto 1 met paraplu is een oefening met flitser
    Foto 2 is een oefening op tegenlicht.

    Heb er een verhaaltje van gemaakt.
    Last edited by Loeky; 12 mei 2013, 16:29. Reden: Had verkeerde gepost

  • #2
    Re: Die muis toch.

    Foto 1: precies blauwzweem in het wit, of is dat de werkelijke kleur?
    Foto 2: veel ruis, ISO ??
    Photography is an art of observation.

    Comment


    • #3
      Re: Die muis toch.

      @ Pixxel : Neen, normaal gezien moet het wit zijn. Maar de kleurzweem had ik er al uitgehaald, want die was meer aan de bruine kant. Is het nadat ik het oog witter heb gemaakt dat die blauwe schijn komt, maar ik heb erover nagedacht, ik denk dat het door mijn instelling kan komen voor witbalans . Ik heb gekozen voor K 10000
      Omwille van het tegenlicht bij die onderste en bij de bovenste vergeten aan te passen.
      foto 2 : exif : Nikon D7000 - FL 48 mm - BT 1/60 - iso 800 - spotmeting

      Comment


      • #4
        Re: Die muis toch.

        Zit weer leuk verhaaltje in Loeky.

        Groetjes
        Marc
        Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

        Comment


        • #5
          Re: Die muis toch.

          Nou het verhaal is misschien al goed maar de foto schijnbaar niet. Dus ben ik opnieuw begonnen. De muis heeft opnieuw plaats genomen als model. Dus nog even geduld.

          Comment

          Working...
          X