Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dubbeldekker

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Dubbeldekker

    Bedankt voor het kijken en de reacties!



    Update zonder kader
    Last edited by fenix; 11 mei 2013, 20:14.
    Canon EOS 5D mark 3 - Canon Eos 5D mark 4 - Canon R5 - Canon EF 24-70mm f/2.8 L II USM - Canon EF 70-200mm f2.8 L IS II USM - Canon EF 85mm f/1.8 USM - Canon EF 100mm f/2.8 USM Macro - Flitsers Godox AD 200 (2x) - Godox AD 600 - ...

  • #2
    Re: Dubbeldekker

    Mooi beestje , knappe foto maar vind die gele kader maar niks . Ligt waarschijnlijk aan mij ( hou in het algemeen niet van kaders )

    Comment


    • #3
      Re: Dubbeldekker

      Nette foto hoor, leuk zo frontaal! He kader heb ik geen moeite mee, wel vind ik het jammer dat hier een vleugel tegenaan geplakt zit.
      WEBSITE | WORKSHOPS | FACEBOOK

      Comment


      • #4
        Re: Dubbeldekker

        @Rapid en Vlieger, bedankt voor de reacties!

        Ik weet het soms zelf niet zo goed of zo'n kader een meerwaarde heeft of niet. Als een foto goed genoeg is heeft hij eigenlijk geen kader nodig, misschien dus idd beter zonder :-)
        Canon EOS 5D mark 3 - Canon Eos 5D mark 4 - Canon R5 - Canon EF 24-70mm f/2.8 L II USM - Canon EF 70-200mm f2.8 L IS II USM - Canon EF 85mm f/1.8 USM - Canon EF 100mm f/2.8 USM Macro - Flitsers Godox AD 200 (2x) - Godox AD 600 - ...

        Comment


        • #5
          Re: Dubbeldekker

          Door de extra ruimte vind ik de update beter! Een eenvoudig wit kader om de foto vind ik zelf altijd wel een mooie afwerking, als een soort van passepartout.
          WEBSITE | WORKSHOPS | FACEBOOK

          Comment


          • #6
            Re: Dubbeldekker

            Ik vind de foto nu veel beter tot zijn recht komen , mooi

            Comment


            • #7
              Re: Dubbeldekker

              Mooi frontaal shot!
              Zonder kader is in dit geval beter.
              Niet iedereen houdt van kaders (kwestie van smaak), maar beter niet in opvallende kleuren.
              Ik besteed soms meer tijd aan mijn kader, dan aan de rest van het beeld.
              BD0681BE -
              Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

              Comment

              Working...
              X