Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Levering Canon EOS objectieven

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Levering Canon EOS objectieven

    De wachttijd voor in België bestelde Canon objectieven loopt op van drie, vier tot vijf maanden. Voor een lens die niet in stock is bij een duitse e-shop (AC-Foto.com)spreekt men te kunnen leveren binnen de veertien dagen. Kan iemand dit bevestigen en kent iemand daar de verklaring voor.

    Tenslotte lees ik op deze site de volgende opmerking in verband met geïmporteerde en originele lenzen:

    Was ist der Unterschied zwischen "Import" und "Orig" Preisen?
    Technisch gibt es zwischen den Geräten keinen Unterschied. Allerdings werden die Import-Geräte ohne die deutsche Bedienungsanleitung geliefert, die Original-Garantiekarte fehlt. Bei den etwas höheren "Original"-Preisen erhalten Sie eine deutsche Anleitung und die Original-Garantiekarte.


    Kan iemand mij dit uitleggen.

    Alvast bedankt,
    Hans
    Hans

  • #2
    Vermoedelijk zijn de "import" lenzen voor de niet-Europese markt bestemd, wat het ontbreken van een garantiekaart enigszins zou kunnen verklaren (alhoewel...). De leverancier zal dan zelf de garantie voor jou regelen in het desbetreffende werelddeel. Zoiets gebeurt ook wel met de Digital Rebel die in Nederland wordt verkocht, maar in de US onder garantie wordt hersteld.

    Dat men in Duitsland sneller kan leveren, verbaast mij niet. Het is een grote markt (voor electronica algemeen) en de prijzen zijn aantrekkelijk voor heel Europa, zodat het verkoopvolume ook heel groot is. AC-Foto is dan wellicht nog één van de grootste spelers ook...
    Pieter
    --
    Fuji X-T1, Nikon D7200, Sony RX100-III -- (Flickr | PBase)

    Comment


    • #3
      Bedankt voor het antwoord, Pieter
      Hans

      Comment

      Working...
      X