Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Giegeltrezen(fotoshoot)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Giegeltrezen(fotoshoot)

    Voor de duidelijkheid; Dit zijn snapshots en geen spiegelreflex gebruikt. Exif in de foto's.





    Het is een bewuste keuze om de fotograaf onherkenbaar te laten

  • #2
    Re: Giegeltrezen(fotoshoot)

    Bij de eerste stoort het rommeltje links onder,
    bij de tweede het stuk boom links,
    en bij de derde het paraplu...... of ben ik nu te moeilijk aan het doen voor snapshots ?
    En wat is trouwens de definitie van een snapshot..... met snapshot bedoelt men meestal een amateuristische foto of een foto met fout(en)jes, maar een snapshot kan evengoed een heel goede foto zijn, en dan wordt er plots niet meer van een snapshot gesproken....
    En trouwens in beginnershoek....... zijn we met z'n allen amateurs toch .
    Groetjes

    Groetjes

    Comment


    • #3
      Re: Giegeltrezen(fotoshoot)

      Was het niet mogelijk om voor de tweede en de derde hetzelfde standpunt van de fotograaf aan te nemen. Dan was het nog makkelijker om de fotograaf er uit te houden
      Moet toch zalig zijn hoor zo'n bende frisse deernes gelijktijdig voor de lens.
      Voor mij persoonlijk dus vind ik de eerste de leukste

      Groetjes
      Marc
      Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

      Comment


      • #4
        Re: Giegeltrezen(fotoshoot)

        Mits croppen van de boomstam ga ik voor de tweede! Leuk!
        vriendelijke groeten, Sien

        Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

        Comment


        • #5
          Re: Giegeltrezen(fotoshoot)

          Vind ze wel leuk, de tweede en de derde vind ik het leukst omdat het lijkt of de fotograaf hem werkelijk wegsteekt.
          facebook
          Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

          Comment


          • #6
            Re: Giegeltrezen(fotoshoot)

            Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
            En wat is trouwens de definitie van een snapshot..... met snapshot bedoelt men meestal een amateuristische foto of een foto met fout(en)jes, maar een snapshot kan evengoed een heel goede foto zijn, en dan wordt er plots niet meer van een snapshot gesproken....
            En trouwens in beginnershoek....... zijn we met z'n allen amateurs toch .


            Groetjes
            Dank voor de reactie met zijn allen, hier heb je groot gelijk in. Het snapshot = zelfst.naamw.Uitspraak: ['snɛpʃɔt] Verbuigingen: snapshot|s (meerv.) momentopname of snel gemaakte foto van iets of iemand, etc.

            Oorspronkelijk geplaatst door Brombeer Bekijk bericht
            Was het niet mogelijk om voor de tweede en de derde hetzelfde standpunt van de fotograaf aan te nemen.
            Groetjes
            Marc
            Nee, helaas, want de fotograaf was bezig met een opdracht, en ik wilde hem hierin niet storen, liep daar toevallig voorbij met het uitlaten van de honden en had geen camera bij, alleen mijn P510 die ik snel pakte en vanop redelijk grote afstand snel fotografeerde, vandaar snaphot Bedankt voor je reactie.

            Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk bericht
            Mits croppen van de boomstam ga ik voor de tweede! Leuk!
            Bedankt voor de reactie, zal dit advies zeker eens volgen, ben nu terug van een shoot, dus morgen vrij en eens croppen

            Oorspronkelijk geplaatst door jill.tje Bekijk bericht
            Vind ze wel leuk, de tweede en de derde vind ik het leukst omdat het lijkt of de fotograaf hem werkelijk wegsteekt.
            Bedankt voor de reactie Zo zie je maar hoe ieder er verschillend tegenaan kijkt, wat ik weer interessant vind eigenlijk

            Comment

            Working...
            X