Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mijn troon

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Mijn troon

    Graag jullie commentaren:



    De andere kant er ook maar bijgezet:



    upje:



    Groetjes,
    Yoeri
    Last edited by YoeriV; 11 mei 2013, 15:09. Reden: upje geplaatst

  • #2
    Re: Mijn troon

    Yoeri, mijn troon staat in mijn...euh...kleinste kamertje (sorry flauw grapje...gewoon binnen te koppen...)
    Vind de foto's goed van licht en scherpte.
    Je vorige interieurfoto sprak me meer aan. (het onscherpe beeldje in de voorgrond op de eerste en het onvolledig zicht op het raam in de tweede)
    Vraag me evenwel af (en ja ik heb het zelf al geprobeerd) waarom geen panoramaatje maken van de twee ? (Bedoel niet expliciet van deze twee foto's maar van deze twee zichten) Kan soms verrassend mooie foto's opleveren.
    Maar Yoeri...dit is maar één mening...

    Groetjes
    Marc
    Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

    Comment


    • #3
      Re: Mijn troon

      Bedankt Marc voor je opmerking. Ik had de foto's eigenlijk specifiek als oefening genomen om de belichting tussen buiten en binnen onder controle te leren krijgen. Dat is dan blijkbaar al gelukt. Ik merk wel de laatste tijd dat ik nood heb aan een 35mm lensje, maar met een nieuwbouw zijn er natuurlijk wel nog eerst andere dingen die moeten afgewerkt worden natuurlijk.
      Ik kan het wel eens proberen om er een pano van te maken.

      Comment


      • #4
        Re: Mijn troon

        Je tweede foto is een pak beter, nu rechts een beetje bijsnijden, zo dat je die halve andere zetels niet meer ziet en die twee paaltjes ook weg. Dan heb je een pracht interieursfoto.

        Comment


        • #5
          Re: Mijn troon

          Je belichting is heel mooi zonder dat ik in de foto hoef te kijken. Voor de rest is er al wat geschreven. Ga ook voor de tweede

          Comment


          • #6
            Re: Mijn troon

            Belichting vind ik super, zou de tweede croppen tot net onder de rand van de salontafel en Links (voor kijker) stukje van ander'troon'.
            vriendelijke groeten, Sien

            Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

            Comment


            • #7
              Re: Mijn troon

              jullie hebben gelijk. Ik heb een upje geplaatst en hem ineens wat rechter geplaatst ook...

              Comment


              • #8
                Re: Mijn troon

                Geef mij maar de derde, daar is er niks meer dat me stoort in de voorgrond.
                Bij de eerste zijn het de beeldjes, bij de tweede de hoek van de bank.
                Groetjes

                Comment


                • #9
                  Re: Mijn troon

                  ja, dat is het.

                  Comment

                  Working...
                  X