Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hyundai i30

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Hyundai i30

    Pfff, moeilijk. Tot hiertoe nog geen echt goede locatie gevonden om een auto te fotograferen, en dan moet de zon nog op de juiste plaats staan. Heb er twee uitgenomen en in zwart-wit gezet om al het groen en bruin van de velden weg te krijgen. Vind ze zelf alles behalve wauw, maar het is een begin.



















    Tips en opmerkingen zijn meer dan welkom.




    UPDATE :





    Last edited by Leonide; 10 mei 2013, 10:57.

  • #2
    Re: Hyundai i30

    Ik ken hier niet veel van maar je hebt precies weinig last van reflectie, polarisatiefilter gebruikt?
    De eerste vind ik wel beter, een knap standpunt.
    mvg,
    Eddy
    Smaken verschillen

    Comment


    • #3
      Re: Hyundai i30

      Nee, een polafilter heb ik niet. Ik denk omdat het komt omdat ik in de velden stond en er geen bomen of gebouwen in de onmiddellijke omgeving stonden (buiten die windmolens). Bij die eerste storen de grassprietjes mij wel, en je kan je afvragen wat die windmolen met die auto te maken heeft (daarbij vind ik de lucht wat Alice in Wonderland overkomen).

      Comment


      • #4
        Re: Hyundai i30

        Oorspronkelijk geplaatst door Leonide Bekijk bericht
        .......... en dan moet de zon nog op de juiste plaats staan.......
        daar kan gelukkig niemand wat aan doen.
        maar je kan zelf natuurlijk wel van lokatie veranderen...?
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Hyundai i30

          De wagen op zich staat er heel mooi op voor mij
          Lichte voorkeur voor de eerste - knap standpunt.
          Ik weet niet of het je bedoeling was om de wagen per sé recht te zetten...persoonlijk zou ik in de tweede liever de wagen schuin gezien hebben dan de horizon...Maar dat zal wel tussen mijn oren zitten.

          Groetjes
          Marc
          Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

          Comment


          • #6
            Re: Hyundai i30

            Dat was mijn bedoeling ja. Heb de originele foto ook even toegevoegd. Misschien heb je gelijk, weet het zelf niet goed.

            Comment


            • #7
              Re: Hyundai i30

              Vind hem alvast dynamischer zo...maar ook dat zal weer tussen mijn oren zitten
              Op het autosalon zie je ook nogal eens dikwijls dat hun topmodel op een hellend vlak staat.
              Trouwens de stand van de wielen in deze foto past er nog bij ook.

              Groetjes
              Marc
              Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

              Comment


              • #8
                Re: Hyundai i30

                Je eerste vind ik qua standpunt de mooiste , enkel spijtig dat het gras nog voor de bumper staat . Volgende keer de grasmaaier meenemen
                Bij de derde is je standpunt beter dan bij de 2de .
                Groetjes
                Luc
                Nikon D700 & D4 met redelijk wat glaswerk in de tas + Panasonic Lumix FZ 150

                Comment


                • #9
                  Re: Hyundai i30

                  Ik denk dat ik die grassprietjes digitaal ga maaien. Heb nog een heel interessante website gevonden ook.

                  Comment

                  Working...
                  X