Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon 28-135 IS USM probleem

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Canon 28-135 IS USM probleem

    Wie heeft er nog meer problemen met de Canon 28-135 IS USM ?

    Na een maand gebruikt te hebben begon de lens te rammelen en zat er vuil in de lens. Dit heb ik aan de leverancier voorgelegd en die vertelde mij dat de lens "lek" is.
    Gelukkig deed de leverancier niet moeilijk en heeft de lens omgeruild voor een nieuwe. Wel met de mededeling dat als het weer gebeurd, de lens terug moet naar Canon, omdat ze niet aan het omruilen kunnen blijven.

    Wie heeft dit nog meer meegemaakt of heeft er ook last van ?

    Ik ben namelijk benieuwd of het aan het type lens ligt of dat het een incident is.

  • #2
    ik heb deze lens ook en dit probleem nog niet voorgehad, aangezien er hier nog mensen zijn met die lens en die lens ook betrekkelijk populair is en toch dit probleem nog niet naar voor gekomen is vermoed ik dat dit echt niet veel voorkomt
    visit my website : http://www.freewallpapersite.com

    Comment


    • #3
      Volgens de leverancier komt het vaker voor, vandaar dat ik hier een topic aan wil wagen. Juist omdat de lens een verkoop hit is, zou het hier aan het licht moeten komen, als er problemen mee zijn.

      Comment


      • #4
        Nu ook ongeveer een maand in bezit, maar deze problemen nog niet tegengekomen.
        "Capturing the moment" - Huibke's gallerie

        Comment

        Working...
        X