Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Marollen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Marollen








    Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

  • #2
    Re: Marollen

    Bedankt om te kijken.
    Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

    Comment


    • #3
      Re: Marollen

      Heb die foto al meermaals bekeken en nog vraag ik mij af hoe of wat dat groen op de rechter meer is gekomen.
      Het compo en de belichting zijn natuurlijk top, geen misverstand daar omtrent.
      Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
      Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

      Comment


      • #4
        Re: Marollen

        Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
        Heb die foto al meermaals bekeken en nog vraag ik mij af hoe of wat dat groen op de rechter meer is gekomen.
        Het compo en de belichting zijn natuurlijk top, geen misverstand daar omtrent.
        Groen: je bent voor of tegen, maar het is graffiti.
        Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

        Comment


        • #5
          Re: Marollen

          Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
          Heb die foto al meermaals bekeken en nog vraag ik mij af hoe of wat dat groen op de rechter meer is gekomen.
          Het compo en de belichting zijn natuurlijk top, geen misverstand daar omtrent.
          Mag ik een vraag stellen RF. Is het niet overweegbaar om SC en beoordeling samen te voegen. Ik persoonlijk zie er niet zo het nut van in hoor.

          On topic. Je belichting zit redelij goed. Maar je had m.i. beter de foto aangeboden in beoordeling ipv SC. In je dieptewerking op de zuilen treedt lensvertekening op namelijk.

          Comment


          • #6
            Re: Marollen

            Oorspronkelijk geplaatst door Beelder Bekijk bericht
            Mag ik een vraag stellen RF. Is het niet overweegbaar om SC en beoordeling samen te voegen. Ik persoonlijk zie er niet zo het nut van in hoor.
            Waarom "Beoordeling" en "Show Case" samenvoegen?
            Beoordeling is de volgende stap na "Beginnershoek".
            Trouwens zelf kan ik daar helemaal niets aan veranderen, dit is een aangelegenheid voor de RVB.
            Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
            Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

            Comment


            • #7
              Re: Marollen

              Oorspronkelijk geplaatst door Beelder Bekijk bericht
              Is het niet overweegbaar om SC en beoordeling samen te voegen. Ik persoonlijk zie er niet zo het nut van in hoor.

              Maar je had m.i. beter de foto aangeboden in beoordeling ipv SC. In je dieptewerking op de zuilen treedt lensvertekening op namelijk.
              Als je het nut niet inziet van het verschil tussen SC en beoordeling, blijft het toch gelijk waar ik de foto plaats, of niet??
              Opmerking over lensvertekening is doorgestuurd aan Nikon. Hopelijk doen ze er iets mee.
              Toch bedankt voor je reactie.
              Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

              Comment


              • #8
                Re: Marollen

                Zie hier geen foto. Is die weg gehaald?
                "The only easy day was yesterday"

                Comment


                • #9
                  Re: Marollen

                  Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                  Waarom "Beoordeling" en "Show Case" samenvoegen?
                  Beoordeling is de volgende stap na "Beginnershoek".
                  Trouwens zelf kan ik daar helemaal niets aan veranderen, dit is een aangelegenheid voor de RVB.
                  Dat begrijp ik wel, maar ik zie vaak foto's in beoordeling die ook SC waardig zijn en andersom natuurlijk. Het was maar een vraag, omdat ik merk dat vele foto's onthouden worden van commentaar, doordat niet iedereen in SC of beoordeling kijkt. Hoop dat u begrijpt wat ik wil bedoelen? Bedankt voor uw reactie

                  Comment


                  • #10
                    Re: Marollen

                    Oorspronkelijk geplaatst door Beelder Bekijk bericht
                    Dat begrijp ik wel, maar ik zie vaak foto's in beoordeling die ook SC waardig zijn en andersom natuurlijk. Het was maar een vraag, omdat ik merk dat vele foto's onthouden worden van commentaar, doordat niet iedereen in SC of beoordeling kijkt. Hoop dat u begrijpt wat ik wil bedoelen? Bedankt voor uw reactie
                    Ik begrijp u heel goed hoor, en u heeft wel gelijk ook, maar zolang de regelementen niet overtreden worden...........
                    Om alle misverstanden uit de weg te gaan, deze foto hier vind ik wel SC waardig hoor.
                    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Marollen

                      Mooie dieptewerking, zeer geslaagd beeld.
                      Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                      MIJN WEBSITE

                      Comment

                      Working...
                      X