Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

2e Skateboard video

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 2e Skateboard video

    Had met een vriend een idee om een "grappige" skate edit te maken.
    Heb het filmen en het editen nog niet volledig onder de knie, aangezien ik nog maar net begonnen ben, wat vinden jullie er van?
    http://www.youtube.com/watch?v=R_Uh-crAqOg

  • #2
    Re: 2e Skateboard video

    Ik wordt zeeziek als ik naar je filmpje kijk.
    Groetjes Rudy
    Canon EOS 5DMKII / EF 28-300mm f/3.5-5.6 L IS USM

    Comment


    • #3
      Re: 2e Skateboard video

      gewoon een leuk filmpje toch.
      de boy,s moeten alleen nog wat meer oefenen.
      en minder snoepen.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: 2e Skateboard video

        Altijd leuk zo'n groffe commentaar, alsof ze "net begonnen" en "niet volledig onder knie" gewoon negeren.
        Alsof skateboarden en filmen tegelijkertijd geen schokken oplevert

        Comment


        • #5
          Re: 2e Skateboard video

          Ik zie er echt potentieel in! Nog niet top, maar zeker al heel goed!

          Comment


          • #6
            Re: 2e Skateboard video

            Oorspronkelijk geplaatst door RobinVR Bekijk bericht
            Altijd leuk zo'n groffe commentaar, alsof ze "net begonnen" en "niet volledig onder knie" gewoon negeren.
            Alsof skateboarden en filmen tegelijkertijd geen schokken oplevert
            doel op diegene die in beeld komen, er vanuitgaande dat jij zelf niet op deze video staat.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • #7
              Re: 2e Skateboard video

              ik begrijp u wel, heb momenteel geen stabilizer toegevoegd ( wat vorige keer alles oploste ) maar zit met een klein probleem waar ik atm niets op vind

              Comment


              • #8
                Re: 2e Skateboard video

                Danku =D het ging me voor de moment ook enkel om het concept

                Comment


                • #9
                  Re: 2e Skateboard video

                  Het is een leuke film. Duidelijk gemaakt door/voor jonge mensen.
                  De dynamiek van de film is heel goed. De montage en de muziek erbij zijn OK.
                  Vooral omdat de camera de bewegingen mee volgt en niet statisch is maakt de film bijzonder.
                  De eerste beelden, waar dat drankflesje opgeraapt wordt, zou ik een beetje later laten komen. Omdat het zo'n prachtige shot is, vind ik dat het al voorbij is voordat je het beseft.
                  Wel jammer van de stabilisatie en de slingerbewegingen van de camera. Een steadydicam systeem zou dit verhelpen en de genietbaarheid van de film met verhogen. Toch voor de ouder generatie... :-))
                  Steadycam is duur.... maar met een goedkoper systeem zou je al een hele verbetering hebben.
                  " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

                  Comment


                  • #10
                    Re: 2e Skateboard video

                    Danku,
                    Heb een steadycam systeem gemaakt, werkt zeer goed hoor enkel als ik zelf op een plank sta heb ik nog altijd de trillingen van het skateboard zelf.
                    Daar kan ik zonder edit stabilisatie niet veel aan doen en dat probeer ik nu uit te zoeken.

                    Comment


                    • #11
                      Re: 2e Skateboard video

                      Als je uw filmpje hier post is het toch om een reactie te krijgen niet? wel dit is en blijft mijn reactie, en zie niet in wat daar grof aan is? mogen we al geen eigen mening meer hebben dan?

                      Oorspronkelijk geplaatst door RobinVR Bekijk bericht
                      Altijd leuk zo'n groffe commentaar, alsof ze "net begonnen" en "niet volledig onder knie" gewoon negeren.
                      Alsof skateboarden en filmen tegelijkertijd geen schokken oplevert
                      Groetjes Rudy
                      Canon EOS 5DMKII / EF 28-300mm f/3.5-5.6 L IS USM

                      Comment


                      • #12
                        Re: 2e Skateboard video

                        natuurlijk wel, zeg ik soms van niet? enkel de manier waarop u reageert is niet gezellig en kan een pak vriendelijker.
                        Commentaar geven moet, ik heb niets liever, maar nutteloze reacties zoals die van u daar geraak ik niet mee verder.

                        Comment

                        Working...
                        X