Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het zicht

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Het zicht

    Ik heb deze titel gegeven omdat tijdens mijn wandeling in Provinciaal domein te Kessel-Lo de heersende kleuren mij opvielen. Ik had slechts mijn klein Nikon AW100 mee en besloot hem te gebruiken om dit vast te leggen. Ik koos speciaal deze standpunt.
    Ik hoor wel of ze in de smaakvallen of niet. Wat mij vooral interesseert is of mijn weerkaatste bomen wel degelijk goed liggen t.o.v. de groeiende bomen (enige punt om de foto recht te zetten.)


  • #2
    Re: Het zicht

    Ik vind het'zicht' en de kleuren zeer mooi! De boomstam vooraan stoort me wat, missch dat een andere uitsnede hier soelaas kan bieden;
    vriendelijke groeten, Sien

    Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

    Comment


    • #3
      Re: Het zicht

      beetje druk maar toch wel mooi.
      de boom als kader past hier wel, alleen die opening rechtsonder niet mooi.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Het zicht

        Ik zou dat stukje gras er rechtsonder ook afcroppen, de boom als kader gebruiken. En dan nog iemand vinden die mijmerend tegen de boom zit te leunen, het water overturend....
        Glaasje rosé in de hand, een goed boek erbij... de natuur kan toch mooi zijn.

        Comment


        • #5
          Re: Het zicht

          Oorspronkelijk geplaatst door Loeky Bekijk bericht
          ... Wat mij vooral interesseert is of mijn weerkaatste bomen wel degelijk goed liggen t.o.v. de groeiende bomen (enige punt om de foto recht te zetten.)[/CENTER]
          Ik kom nog tot een draaiing tegen de klok van circa 0,9º.
          Jammer dat het wit van de wolken is uitgebrand bij deze verder wel aangename foto.
          Van waardering geniet ik.
          Van kritiek leer ik.

          Comment


          • #6
            Re: Het zicht

            Mooi gedaan Loeky en wat er zou kunnen aan verbeteren is reeds opgenoemd
            Spreekt tot de verbeelding.

            Groetjes
            Marc
            Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

            Comment


            • #7
              Re: Het zicht

              Bedankt aan allen voor het schrijven en kijken. Maar ik zet hier geen update omdat aangebrande wolkenlucht is niet meer te herstellen.

              Comment

              Working...
              X