Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gekocht in Duitsland, waar herstellen?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Gekocht in Duitsland, waar herstellen?

    Mijn CP¨5700 zijn lens ziet er na een slapshot (ijshockey) niet meer gezond uit.Ze zit vast en van het plastic hangen de stukken eraf... snik, *arm baaske!*
    Hij is net 1 jaar geworden maar aangezien het een ongeval betreft is er toch geen kans op garantie.

    Kan ik nu het toestel bij "ons", (lees Grobet in A'pen) binnen brengen om te laten herstellen (na bestek) of laat ik dat toch beter bij Top-foto regelen in Duren?

    Volgens mij zal dat niks uitmaken waar ik het binnenbreng?

    Spijtig detail is dat de schuldige puck niet is vastgelegd...

    Groetjes,
    Groetjes, Johan "Loloboy" Masschalck
    BE-Wommelgem
    .: 20D & D700 :.

  • #2
    Ik ben hier niet zo goed van op de hoogte maar ik zou eerst toch eens gaan horen bij de Beuckelaer. Normaal is die garantie gewoon over heel Europa niet ? Dacht ik toch altijd ...

    Ik ben met mijn 5700, toen em verzopen is, ook rechtstreeks naar de Beuckelaer gegaan (hij was wel aangekocht in Grobet, maar daar vroegen ze echt nie naar); maar na even te kijken wisten ze me te vertellen dat het af te raden was om hem te maken
    Frank
    http://www.mirrorshades.be

    Comment


    • #3
      In dees geval wordt het verzekering.elke is nog onduidelijk.
      One way of the other heb ik een bestek nodig met een getal.
      (Hoe groter hoe beter zou ik durven zeggen...)

      Kun je die daar gaan afleveren bij De Beuckelaer?

      Thxs voor de reply!
      Groetjes, Johan "Loloboy" Masschalck
      BE-Wommelgem
      .: 20D & D700 :.

      Comment


      • #4
        kan je in elke officiële nikon verdeler winkel binnenstoppen (effe bellen naar de beuckelaer voor de dichtsbijzijnde in jouw buurt)
        Canon 10D - Toshiba 1G Xtraspeed - wat L-servies

        Comment


        • #5
          Effe off topic omdit ik iets lees.
          Ik moet nu nog altijd een verzekering hebben voor mijn CP5700, iemand een idee waar ik zoiets vind?

          vv
          Bezoek het HULPDIENSTENFORUM VLAANDEREN http://www.hulpdienstenforum-vlaanderen.be voor actiefoto's.

          Comment


          • #6
            Hallo
            Ik had enkele maanden geleden een 'probleempje' met mijn CP5700. Ik had het toestel via internet (een adres dat ik van een kennis had gekregen) gekocht in Duitsland.
            Ik heb mijn toestel (Europese garantie) bij De Beuckelaer binnen gebracht. Zeer vriendelijk en behulpzaam ontvangen; Het eerste wat de verantwoordelijke mij vroeg was of ik handelaar was. Neen dus! Gevolg: ik moest (zelfs tijdens de garantieperiode) een adres van een fotograaf geven. Daar zou mijn toestel -na herstelling- naar toe gestuurd worden. En uiteindelijk alles OK.
            Ik vermoed dat je dat ook bij een dealer / fotograaf kunt binnen brengen. De stap is natuurlijk misschien iets moeilijk er te zetten ... gekocht in het buitenland maar voor herstellingen doe je dan beroep op de 'winkel van om de hoek'.
            Vriendelijke groeten.
            eldee doet het met D90 en Nikkor 18-200/3,5-5,6 AF-S DX VR en 24-70/2,8 AF-S G ED

            eLDee's webstek

            Comment


            • #7
              Zeker topfoto contacteren. In duitsland zit nl op op de meeste electronische aparaten 24 maanden garantie!

              Oli.

              Comment

              Working...
              X