Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vuurjuffer.........

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Vuurjuffer.........

    Mijn eerste van dit seizoen, ben er erg blij mee. Het Juffer-seizoen kan ook weer beginnen


  • #2
    Re: Vuurjuffer.........

    Ik zou even goed kijken naar de verscherping. Of is de scherpte niet op de ogen? Heide?
    https://www.naturephotoportal.com/

    Comment


    • #3
      Re: Vuurjuffer.........

      Oorspronkelijk geplaatst door leviathanfd Bekijk bericht
      Ik zou even goed kijken naar de verscherping. Of is de scherpte niet op de ogen? Heide?
      Scherpte ligt helaas net niet op de ogen.

      Niet op de heide maar van de Schinveldse bossen bij de rode bach

      Comment


      • #4
        Re: Vuurjuffer.........

        Oorspronkelijk geplaatst door Superbamboe Bekijk bericht
        Scherpte ligt helaas net niet op de ogen.

        Niet op de heide maar van de Schinveldse bossen bij de rode bach
        Hoe ging het daar met de teken? Vandaag tussen de 50 en 100 in Nijswiller en de Meertensgroeve. Zaten flinke tussen!
        Is dit dezelfde locatie als de beekjuffers? In de meertensgroeve vandaag vreemd genoeg geen enkele gezien!
        https://www.naturephotoportal.com/

        Comment


        • #5
          Re: Vuurjuffer.........

          Oorspronkelijk geplaatst door leviathanfd Bekijk bericht
          Hoe ging het daar met de teken? Vandaag tussen de 50 en 100 in Nijswiller en de Meertensgroeve. Zaten flinke tussen!
          Is dit dezelfde locatie als de beekjuffers? In de meertensgroeve vandaag vreemd genoeg geen enkele gezien!
          Geen teken gezien, nergens nog. Deze Vuurjuffer is inderdaad van die locatie. Voor de rest zit er nog niets. Maar straks barst het er weer van de Weidebeekjes

          Comment


          • #6
            Re: Vuurjuffer.........

            Details en compo!
            BD0681BE -
            Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

            Comment

            Working...
            X