Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

reis

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • reis

    Beste

    Wat denk je??

    Statief mee nemen naar Cochem, kroatië, monschau en champagnestreek of beter gewoon thuis laten die handel?

    bedankt

    ps. foto's van deze reizen volgen dan nog
    Canon EOS 550D // 15-85mm IS

  • #2
    Re: reis

    Waarom niet?
    Als er nog plaats over is in je valies... en als je het wil meezeulen natuurlijk.
    Afhankelijk van de grootte en gewicht van het statief.

    De vraag is: plan je om foto's te maken waar je een lange sluitertijd voor nodig hebt?
    Of maak je vaak zulke foto's? Of heb je op soortgelijke vorige reizen vaak spontaan momenten waarbij je denkt "nu had ik graag mijn statief meegehad"?

    Comment


    • #3
      Re: reis

      Reis je met de wagen ? Dan kan een statief toch geen hinderpaal zijn.
      Minder glas dan vroeger, maar beter.

      Comment


      • #4
        Re: reis

        Ik zou hem meenemen. Hij gaat bij mij altijd in de koffer. En hoe ga je, vliegen of met de auto? In de auto is er altijd wel een plek te vinden, maar zelfs in de koffer zou het prima moeten passen. Bij mij gaat hij zelfs mee op stedentrip naar Milaan binnenkort. Tijdens de vlucht in de koffer en in de stad aan de fototas en gaan
        "The only easy day was yesterday"

        Comment


        • #5
          Re: reis

          Wij gaan dit jaar ook naar Kroatië en het statief moet en zal meegaan net zoals de grijs- en polarisatiefilters.
          Canon 5DII en 400D - EFS 18-55 en 55-250 IS - EF 50mm f/1.4 USM - EF 100mm f/2.8 L Macro IS USM - EF 24-70 f/2.8 L USM

          Comment


          • #6
            Re: reis

            In Kroatie aan de kust kun je 's avonds prachtige foto's maken van de dorpen aan de zee, dit lukt zeker niet met de hand heb ik ondervonden en een muurtje oid is ook niet altijd bij de hand. Heb nu een statief en dat gaat zeker mee de volgende keer.

            Comment

            Working...
            X