Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Iemand een 550EX of ST-E2 om te testen ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Iemand een 550EX of ST-E2 om te testen ?

    Heeft er iemand een Canon flash 550EX of een ST-E2 (wireless transmitter), en is bereid om die nu zaterdagavond in bruikleen te geven ?

    Ter verduidelijking, de bedoeling is, om deze eens te kunnen testen tijdens lichtarme omstandigheden.
    Ik zou deze willen gebruiken als "hulpmiddel" om het autofocussen van mijn D30 te verbeteren.In het geval van de 550EX, dus enkel het "infrarode" licht gebruiken, de ST-E2 heeft uiteraard enkel een "rode" beam.
    Waarom nu zaterdag ? Omdat ik een concert wil verslaan, en ik de kans heb om in ideale omstandigheden te werken.
    Binnen een aantal weken komen er dan een aantal concerten aan, en tegen die tijd had ik graag uitsluitsel kunnen geven inzake aankoop.
    Ik heb reeds de test kunnen doen met de metz54 van een vriend, maar zou, vooraleer ik overga tot de aankoop, eens de test willen doen met één van bovenstaande toestellen.
    Ik ben natuurlijk bereid om een borg te betalen, maar het is wel de bedoeling om alles heelhuids terug te bezorgen.

    Ik woon vlakbij Hasselt

    Dank

    Groetjes
    Lukathi
    Groetjes

    Lukathi
Working...
X