Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Parking

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Parking




    Bedankt en een fijn weekend allemaal!
    K-T

  • #2
    Re: Parking

    Voor mij mocht de foto worden bijgeknipt tot net boven het verkeersbord... maar voor de rest vind ik dit een superbeeld!
    Canon EOS 1100D EF-S18-55mm f/3.5-5.6 IS II

    Comment


    • #3
      Re: Parking

      ik volg mijn voorganger
      groetjes aline

      Comment


      • #4
        Re: Parking

        Misschien als je de onderste balustrade rechtsonder laat vertrekken en de eerste brede bovenaan in de linker bovenhoek het mooie beeld nog versterkt wordt!
        vriendelijke groeten, Sien

        Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

        Comment


        • #5
          Re: Parking

          Wat mij betreft is de uitsnede goed. Het verkeersbord zorgt voor meer context (straat). Het verkeersbord weglaten zou ik eerder zonde vinden. Echter, als je enkel het ritme in de foto wilt laten uitkomen, dan inderdaad inkorten onderaan (maar dan kan je ook gaan zeuren over de takjes... ). M.a.w. de uitsnede die je kiest word bepaald door wat jij eigenlijk wilt overbrengen via deze foto.
          Het enige wat ik zou veranderen zijn de hooglichten. Die mag je m.i. wat temperen, want het wit is wat uitgebrand.

          Comment


          • #6
            Re: Parking

            ik volg Bommasien en Dcinbe wat betreft het temperen
            ik probeer...
            mijn Fijsboecq en mijn flickr

            Comment


            • #7
              Re: Parking

              Bedankt voor de tips en suggesties allemaal.
              Ik had eerst ook wat zitten twijfelen om een deel te croppen en er een abstractje van te maken.
              Maar gezien de takjes rechtsboven en de andere elementen, kwam ik tot de conclusie dat er teveel van de foto weg moest naar m'n zin en dus vond ik het toch beter deze parking in z'n 'omgeving' te laten en zo te tonen.
              Betreft het ontbreken van enige details in de hooglichten, was ook een keuze. Ik vond dat deze zwart-wit foto wat extra contrast nodig had en daarom iets of wat verlies in de witste delen.
              Groeten,
              K-T

              Comment

              Working...
              X