Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Rails

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Rails



    Canon 1100D - 18mm - f6.3 - 1/400s - ISO 100
    Canon 7D Mk II - Canon 5D Mk II - Canon EF 17-40mm F/4.0 L USM - Canon EF 300mm f/4.0 L IS USM - Canon EF 400mm F/5.6 L USM - Canon EF 70-200mm f/4.0 L IS USM - Canon EF 1.4x III Extender - Sigma 150mm F/2.8 EX APO DG MACRO HSM

  • #2
    Re: Rails

    mooi
    en mooie omzetting
    misschien bovenaan iets croppen (tot aan die zijtak links) zo lijkt je spoor verder te lopen
    ik probeer...
    mijn Fijsboecq en mijn flickr

    Comment


    • #3
      Re: Rails

      Hou ik van. Inventiviteit in beeldvorming. Van mij mag je met de rails vanuit de hoeken vertrekken. Het donkere aspect zal wel een smaakkeuze zijn van u en dit respecteer ik.

      Comment


      • #4
        Re: Rails

        Speciaal beeld, de weg (rails) voeren je ergens maar je weet nog niet waar omdat de bomen je het zicht ontnemen. Vind ik ferm.

        Comment


        • #5
          Re: Rails

          Spannend licht in deze foto. Kan ik wel smaken.
          Alleen het witte puntje aan de horizon vind ik war storend.
          Groeten,
          K-T

          Comment


          • #6
            Re: Rails

            Bedankt voor de reacties! Ik zal straks eens een stuk weg knippen als ik op pc zit.
            @Beelder: ik zie idd donkere zw omzettingen graag, maar het hangt ook van het type foto af.
            Canon 7D Mk II - Canon 5D Mk II - Canon EF 17-40mm F/4.0 L USM - Canon EF 300mm f/4.0 L IS USM - Canon EF 400mm F/5.6 L USM - Canon EF 70-200mm f/4.0 L IS USM - Canon EF 1.4x III Extender - Sigma 150mm F/2.8 EX APO DG MACRO HSM

            Comment


            • #7
              Re: Rails

              een speciale, dat is zeker, open voor dromerij allerhande
              mooie foto, goede omzetting naar mijn gevoel
              groetjes aline

              Comment


              • #8
                Re: Rails

                Het donkere bevalt me wel, mooie symmetrie en leuk perspectief.
                Canon EOS 1100D EF-S18-55mm f/3.5-5.6 IS II

                Comment


                • #9
                  Re: Rails

                  Toch wel mooi gedaan Jan
                  Zelf zou ik niet proberen die sporen naar de hoeken te brengen. Daarvoor stond je camera iets te schuin. (Waarmee ik niet bedoel dat hij niet waterpas stond...)

                  Groetjes
                  Marc
                  Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

                  Comment


                  • #10
                    Re: Rails

                    Ik vind dit ook wel een spannend beeld, de z/w omzetting en het harde contrast benadrukken dit nog eens. Heel goed gedaan !

                    Mvg John
                    http://www.flickr.com/photos/johncoopmans/

                    Comment


                    • #11
                      Re: Rails

                      Bedankt iedereen!
                      @brombeer: het kan wel zijn dat ie niet helemaal waterpas stond hoor, is uit de hand getrokken.
                      Canon 7D Mk II - Canon 5D Mk II - Canon EF 17-40mm F/4.0 L USM - Canon EF 300mm f/4.0 L IS USM - Canon EF 400mm F/5.6 L USM - Canon EF 70-200mm f/4.0 L IS USM - Canon EF 1.4x III Extender - Sigma 150mm F/2.8 EX APO DG MACRO HSM

                      Comment


                      • #12
                        Re: Rails

                        Oorspronkelijk geplaatst door jan610 Bekijk bericht
                        ...@brombeer: het kan wel zijn dat ie niet helemaal waterpas stond hoor, is uit de hand getrokken.
                        Euh Jan...denk dat je niet goed gelezen hebt...Volgens mij stond hij wel degelijk recht-recht maar onder een hoek tov de sporen .

                        Groetjes
                        Marc
                        Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

                        Comment

                        Working...
                        X