Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Batterijen van powerinnumbers.com.au

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Batterijen van powerinnumbers.com.au

    Heeft er iemand ooit batterijen gekocht van www.powerinnumbers.com.au? Ik heb er een batterijtje gekocht voor mijn 10D. Volgens de specificaties zou deze zelfs enkele mAH meer hebben dan mijn originele maar na een kleine 100 foto's geeft mijn 10D het op.

  • #2
    heb er een EN-EL3 gekocht voor mijn D70
    heeft wat minder capaciteit
    maar geen klagen tot nu
    Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
    Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

    Comment


    • #3
      Heb er ook eentje van besteld. Geen klachten hier.
      "Capturing the moment" - Huibke's gallerie

      Comment


      • #4
        Nog geen ervaringen mee, maar wil er een EN-EL3 kopen. Mocht er nog eens iemand wat gaan bestellen daar, ik houd mij aanbevolen. Ik heb nl. geen creditcard en volgens mij is dat de enige mogelijkheid om te betalen daar.
        Nikon D70 links: www.nikond70.nl
        Mijn D70-foto's: www.nikond70.nl/fotos

        Comment


        • #5
          Originally posted by Dirtyharry71
          heb er een EN-EL3 gekocht voor mijn D70
          heeft wat minder capaciteit
          maar geen klagen tot nu

          btw, hoe lang doe je eigenlijk met de originele batterij.... 'k was ook van plan van me bij pin een extra te bestellen, maar 'k heb nu mijn kamera 1 week, ik heb zeker al meer dan 2 maal mijn cf kaart volgeschoten iets van een 500 foto's, in nef... met, zonder vr.... en die batterij geeft nog altijd vol aan !

          To make your dreams come true, wake up

          Comment


          • #6
            Originally posted by jdm
            btw, hoe lang doe je eigenlijk met de originele batterij.... 'k was ook van plan van me bij pin een extra te bestellen, maar 'k heb nu mijn kamera 1 week, ik heb zeker al meer dan 2 maal mijn cf kaart volgeschoten iets van een 500 foto's, in nef... met, zonder vr.... en die batterij geeft nog altijd vol aan !
            Bij mij gaat ie zo'n 500-600 foto's mee (zonder flits, Sigma met HSM). De D70 blijft lang aangeven dat de batterij vol zit, maar daarna is het helaas snel over. Te snel naar mijn idee.
            Nikon D70 links: www.nikond70.nl
            Mijn D70-foto's: www.nikond70.nl/fotos

            Comment


            • #7
              Ik heb laatst nieuwe batterijen gekocht voor m'n 300d via gsmwelt.de (http://www.gsm-welt.de/shop.php4?mod...%B4s&offset=28).
              Niet de originele, maar VEEL goedkoper EN hogere capaciteit... Tot nu toe geen problemen gehad.

              Comment


              • #8
                Originally posted by Dirtyharry71
                heb er een EN-EL3 gekocht voor mijn D70
                heeft wat minder capaciteit
                maar geen klagen tot nu
                Was het een originele Nikon? Op de site lijkt het er wel op, maar bij de specificaties staat er 1250 mAh en de En-El 3 die bij mijn D70 zat geeft 1400 mAh. Oud model of zo?
                Nikon D70 links: www.nikond70.nl
                Mijn D70-foto's: www.nikond70.nl/fotos

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Jocrisse_nl
                  Was het een originele Nikon? Op de site lijkt het er wel op
                  Aan de prijs te zien zou het mij ten zeerste verwonderen eigenlijk. Of ze moeten idd ergens een oude batch opgerakeld hebben of zoiets.
                  Hoedanook, met de Nokia verhalen in het achterhoofd zou ik toch maar niet teveel besparen op batterijen...

                  Henk

                  Comment

                  Working...
                  X