Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Paridaiza in de zomervakantie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Paridaiza in de zomervakantie

    Goedemorgen iedereen,

    Ik heb het idee in m'n hoofd gestoken om deze zomer met vriendin en de kids naar Paridaiza af te zakken. Ik heb gemerkt dat de oudste (10 jaar) ook zo stilletjes de fotografie-microbe te pakken krijgt, dus ik noem dit het aangename aan het nuttige koppelen. Ik heb me wel een beetje laten afschrikken door berichten dat dit park niet op 1 dag af te wandelen is (nog niet gesproken over de talloze foto-pauzes). Wie is er al naartoe geweest en kan dit beamen / tegenspreken?

    Bedankt voor jullie reakties alvast...
    Kris

  • #2
    Re: Paridaiza in de zomervakantie

    Park is best te doen op 1 dag maar het zijn soms lange afstanden en ook als je de tempel met de trappen doet heb je ook wel wat tijd nodig met kinderen.

    Voor foto's te maken is het goed te doen.

    Tijdens de zomervakantie gaan je natuurlijk wel enorm veel volk hebben daar dus kan het zijn dat je overal langer moet wachten.
    Eventueel eens op een plan kijken wat je het meeste zou interesseren en daar dan voornamelijk op focussen want anders kan het wel een lange dag worden (zeker ook met het aanschuiven voor de parking, inkom en eetgelegenheden).


    Mvg

    Steven
    1DMkII/IV + 40D + Glas + Light + Storage

    Comment


    • #3
      Re: Paridaiza in de zomervakantie

      Best niet op te warme dag doen en/of op een feestdag. Dan is da kans groot dat er veel te veel volk is, of dat de dieren binnen blijven wegens de warmte.
      Dit is zeker op een dag te doen, hoor.
      Groeten,
      Niels
      - Photography made me look at things differently -

      Comment


      • #4
        Re: Paridaiza in de zomervakantie

        Moet de vorige reacties toch wel tegenspreken.

        Als je wil fotograferen en het hele park wil zien dan kom je met één dag niet toe, de BD'ers die er vorig jaar waren op de SD zullen dit kunnen bevestigen.
        Voor een bezoek van één dag zal je keuzes moeten maken, als de kids meegaan mogen de olifanten en roofvogelshow zeker niet ontbreken.
        Als ze het niet te eng vinden mag je zeker de crypte niet overslaan met de honderden vleermuizen en vleerhonden.
        De apeneilandjes, de grote inloopkooien met tropische vogels, ... eigenlijk mag je niets missen want het loont allemaal de moeite.

        Mijn advies, zeker als de kids meegaan en je wil goeie foto's maken, plan zeker twee dagen in als je echt alles wil zien, op één dag lukt dat nooit.
        Je kan natuurlijk ook het jaar erop gewoon nog eens teruggaan natuurlijk, neem vooral je tijd voor al dat moois.
        Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

        Comment


        • #5
          Re: Paridaiza in de zomervakantie

          ik kan EDJE C alleen maar gelijk geven.

          In 1 dag is het zeer moeilijk.

          Maar het is wel de moeite.

          Groeten
          canon eos 1d IV, can eos 40d, canon ef 24-70 L USM, canon ef 17-40 L USM, canon 50mm f1.8, canon ef 70-200 F4 L USM, falcon 8mm fisheye, speedlite 580 ex II, speedlite 430 ex ...

          Comment


          • #6
            Re: Paridaiza in de zomervakantie

            EdjeC heeft helemaal gelijk ...
            Vandaar dat we al aan de tweede BD-SD aldaar toe zijn

            Jaja
            Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
            Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

            Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

            Comment


            • #7
              Re: Paridaiza in de zomervakantie

              Moet de meeste reacties gelijk geven.
              Het is niet te doen in 1 dag en nu zeker niet meer nu het afrikaanse deel ook af is.
              Maar wel de moeite


              Jean-Pierre

              Comment

              Working...
              X