Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

battery pack voor Elinchrom BXRI

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • battery pack voor Elinchrom BXRI

    Ik zoek een battery pack voor Elinchrom BXRI flitsers.

    Ik vind enkel informatie over de Innovatronix Explorer XT die "zou" compatibel zijn.
    Heeft iemand hier ervaring mee? Is er nog een alternatief?

  • #2
    Re: battery pack voor Elinchrom BXRI

    die Innovatronix Explorer XT interesseert me ook wel, dus even volgen...
    De Innovatronix 2400WS kan 325/350WS continu verbruik aan, bijvoorbeeld van een instellamp dat continu brandt, maar het werken met een instellamp wordt echter niet aanbevolen. Weet iemand waarom? Batterij dan te snel leeg?
    Flickr

    Comment


    • #3
      Re: battery pack voor Elinchrom BXRI

      Heb ondertussen nog wat rondgekeken op internet.
      Blijkbaar heeft Walimex een alternatief maar ik vind weinig of geen feedback van gebruikers.
      En dan is er nog iets van Paul Huff maar daar is blijkbaar in Belgię geen verdeler van.

      Wat de instellamp aangaat heb ik gelezen dat het niet aanbevolen wordt omdat de batterij te snel leeg zou zijn.

      Wat me wel verontrust bij de innovatronix is het feit dat als je niet regelmatig oplaadt (wat bij mij het geval zal zijn want ik heb dit maar af en toe nodig) de batterij stuk gaat (zegt Innovatronix zelf).

      Comment


      • #4
        Re: battery pack voor Elinchrom BXRI

        De Oplossing is misschien huren bij Servix & Partners !
        Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

        Comment


        • #5
          Re: battery pack voor Elinchrom BXRI

          Had gekund en heb ik ook even aan gedacht, maar is praktisch gewoon veel te lastig om 2 keer een uur naar Servix en partners te rijden of koeriers beginnen te bestellen en zorgen dat ik er ben wanneer de koerier komt.

          Comment


          • #6
            Re: battery pack voor Elinchrom BXRI

            We hebben enorm veel goede ervaringen met Innovatronix. Deze zijn verkrijgbaar in verschillende uitvoeringen en voor verschillende merken geschikt. Je kunt ze hier vinden: http://www.benel.nl/zoeken?zoekwoord=tronix
            Groetjes,

            Mniek

            Comment


            • #7
              Re: battery pack voor Elinchrom BXRI

              Oorspronkelijk geplaatst door Mniek Bekijk bericht
              We hebben enorm veel goede ervaringen met Innovatronix. Deze zijn verkrijgbaar in verschillende uitvoeringen en voor verschillende merken geschikt. Je kunt ze hier vinden: http://www.benel.nl/zoeken?zoekwoord=tronix
              Uw winkel?
              Flickr

              Comment

              Working...
              X