Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Boom

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Boom


  • #2
    Re: Boom

    Blijkbaar niemand interesse in sport fotografie . Laatste keer dat ik hier iets post .
    Groeten

    Comment


    • #3
      Re: Boom

      Beetje snel op de tenen denk .... Omdat er binnen een weekje niemand reageert maar meteen zo'n opmerking. Niet echt de juiste instelling. Je maakt foto's en post die voor jezelf. En soms heb je gewoon even geduld nodig voor er mensen reageren. Sommige hebben ook nog een ander leven dan een forum. Vraag me af of je met zulke opmerkingen nog mensen naar je foto's toetrekt om te reageren

      Foto zelf vind ik wel mooi. Je ziet goed de snelheid erin en het gezicht is scherp. verders zien de kleuren er ook goed uit. Gewoon een mooie plaat.
      "The only easy day was yesterday"

      Comment


      • #4
        Re: Boom

        rijder mooi in beeld met mooie beweging erin, wel vind ik achtergrond storend en daar had je toch mogelijkheid om rustigere achtergrond te kiezen
        http://www.pietervh.com/
        http://www.flickr.com/photos/pieter776/

        Comment


        • #5
          Re: Boom

          Pietsever neemt mij de woorden uit de mond. Toch maar verder foto's posten raad ik je aan als je wil leren.
          Groetjes Johan

          Comment


          • #6
            Re: Boom

            Oorspronkelijk geplaatst door mental-marco Bekijk bericht
            Beetje snel op de tenen denk .... Omdat er binnen een weekje niemand reageert maar meteen zo'n opmerking. Niet echt de juiste instelling. Je maakt foto's en post die voor jezelf. En soms heb je gewoon even geduld nodig voor er mensen reageren. Sommige hebben ook nog een ander leven dan een forum. Vraag me af of je met zulke opmerkingen nog mensen naar je foto's toetrekt om te reageren

            Foto zelf vind ik wel mooi. Je ziet goed de snelheid erin en het gezicht is scherp. verders zien de kleuren er ook goed uit. Gewoon een mooie plaat.

            ik kan wel mee volgen met onze poster, je ziet vaak heel vaak kijkers maar een 1 reactie is dan teveel.
            aan de andere kant ist het een goeie sportfoto maar nie direkt speciaal om boeken over te schrijven

            Comment


            • #7
              Re: Boom

              ik vind hem knap Frank .
              De expressie , de beweging ... alles zit er in
              Nikon D700 & D4 met redelijk wat glaswerk in de tas + Panasonic Lumix FZ 150

              Comment


              • #8
                Re: Boom

                Oorspronkelijk geplaatst door teenslets Bekijk bericht
                ik kan wel mee volgen met onze poster, je ziet vaak heel vaak kijkers maar een 1 reactie is dan teveel.
                Daar heb je ook wel weer een puntje. Als je idd kijkt naar het aantal dat een post hebt bekeken en dan naar de uiteindelijke reacties is het idd soms drama ...
                "The only easy day was yesterday"

                Comment


                • #9
                  Re: Boom

                  Knappe foto ... en idd er kijken meer mensen dan ze commentaar geven ... maar .. maar ... hoeveel commentaar geef je zelf? hoeveel foto's bekijk je? Op alle foto's commentaar geven is niet te doen er kruipt echt veel tijd in ... en als je een foto in showcase plaatst moet ie heel goed zijn om commentaar te krijgen ... verwacht hier ook niet dat men je goede raad gaat geven want dan moet je niet in showcase posten naar mijn mening he
                  grtz en blijf posten!!!
                  Zonder moeite bereik je enkel wat de moeite niet waard is ...
                  www.allaerts.be Canon EOS 7D MK II, 5D MK III met Canon EF 24-70mm f/2.8 L USM en Canon EF 70-200mm f2.8 L IS USM II; Sigma Fishey; Canon 50 mm 1.8; Finepix S 9600

                  Comment


                  • #10
                    Re: Boom

                    knap
                    portret | architectuur | landschap | automotive | bruiloft | product | interieur | evenementen | sport
                    Nikon D610 - glas - licht - pootjes - Facebook

                    Comment


                    • #11
                      Re: Boom

                      Tja, op de achtergrond na is het een knappe foto, mooi getrokken. Historische foto intussen ook.
                      Groets, Gerhard
                      Panasonic FZ1000 - Metz 45 - Nikon S3500

                      Comment

                      Working...
                      X