Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

NIKON COOLPIX 5400

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • NIKON COOLPIX 5400

    Ik overweeg de aanschaf van een Nikon Coolpix 5400. Lijkt mij wel een goed toestel voor een betaalbare prijs. Heeft er iemand ervaring met dit toestel, tevreden ? De prijzen van dit toestel lopen zeer ver uiteen. Is het betrouwbaar om dit via postorder te bestellen?
    eg - coolpix 8400 -

  • #2
    Hi, ik heb ondertussen al een 4000 fotootjes getrokken met het toestel en ben er nog altijd zeer tevreden over. Ik ben het vlak over de grens in Aken gaan halen.

    Comment


    • #3
      Zeker betrouwbaar om via internet en postorder te bestellen.
      'k Denk dat ongeveer iedereen die zich op deze site begeeft dat wel regelmatig doet. Ik heb ook mijn G3 gekocht via internet. Heel content, so far.
      Je moet hier maar eens rondvragen welke adressen hier allemaal worden gefrequenteerd.

      Greetz, elo

      Comment


      • #4
        Mag ik zo vrij zijn om U te vragen waar juist. En welk type geheugenkaartje koop je het best erbij. Ik veronderstel dat op met 560Mb al heel wat foto's kunnen gemaakt worden.

        Originally posted by Koentje
        Hi, ik heb ondertussen al een 4000 fotootjes getrokken met het toestel en ben er nog altijd zeer tevreden over. Ik ben het vlak over de grens in Aken gaan halen.
        eg - coolpix 8400 -

        Comment

        Working...
        X