Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

En dans ..

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • En dans ..

    hier een dansmug op een takje
    deze morgen gemaakt met de mp-e65 mm

    graag jullie menin




    Mvg Yves

  • #2
    Re: En dans ..

    Ik heb geen ervaring van werken met deze lens, maar heb ondertussen wel al hele mooie foto's mogen aanschouwen die met deze lens werden gemaakt.
    Meestal echte close-ups met een gigantisch effect. Hier laat je zien dat je de lens ook op een andere manier kan gebruiken.
    Foto vind ik echter te druk. Indien je een tikje had gedraaid, was de dansmug ook over de hele lijn scherp. Nu valt het poepje buiten de dof.
    Leuker was een rustige bg waartegen de dansmug mooi contrasteerde.
    Niet elke foto met een mp65 heeft dus een gigantisch wow-effect.
    Harde kritiek misschien, maar hopelijk kan je kritischer zijn over je werk zodat deze lens zijn geld waard blijkt te zijn.

    Comment


    • #3
      Re: En dans ..

      Blijft een mooie waarneming die mannelijke dansmug met de haarkransen op de antennes.
      Volg Kohraya zijn reactie, maar vind het gebruik van deze lens absoluut niet eenvoudig.
      Die wow-effect foto's zijn dan ook voor 99% studio-opnames, buiten is dit niet evident.
      BD0681BE -
      Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

      Comment


      • #4
        Re: En dans ..

        Bedankt voor het reageren

        ik ben zelf nog aant oefenen met deze lens en kies voorlopig daarom voorlopig
        nog niet voor de grote vergrotingen.

        Ik ben eens aan het rondkijken voor een ringflits


        Groetjes

        Comment

        Working...
        X