Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sandisk prijsverschil.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Sandisk prijsverschil.

    Toch niet normaal die prijsverschillen, voor een Sandisk CF 32 GB extreme met een leessnelheid van 60 MB/sec. bv.




    Zit hier soms een adder onder het gras?

  • #2
    Re: Sandisk prijsverschil.

    Ik heb er zo 2 gekocht bij Memorystunter.nl, en die werken perfect in de 1DX.

    De winstmarges zullen verschillen, maar het is ook mogelijk dat de duurdere winkels met oudere voorraden zitten die toen meer hebben gekost.
    De prijzen van geheugenkaartjes zijn gewoonlijk het hoogst als er een nieuw (sneller) model uitkomt, maar na een tijdje zakt die prijs dan gewoonlijk wel omdat er weer een sneller is bijgekomen.
    Als je ze inkoopt als de prijs al gedaald is, dan kan je ze ook goedkoper verkopen.
    De winkel waar de geheugenkaartjes het snelst buiten gaan, die heeft meestal de goedkoopste voorraad omdat die het snelst "ververst" wordt, de winkel waar ze lang blijven liggen, daar hebben ze meer betaald bij de inkoop en als ze de winstmarge hetzelfde willen houden, dan zullen ze uiteindelijk heel moeilijk verkocht raken omdat iedereen ze ergens anders zal kopen (toch de gebruikers die eventjes zoeken naar prijsverschillen op het internet).
    Last edited by Black B@ndit; 27 april 2013, 07:09.
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

    Comment


    • #3
      Re: Sandisk prijsverschil.

      Ik had mijn kaarten voor de D800 ook gekocht bij Memorystunter.nl voor minder dan de helft dan elders. Absoluut geen addertje onder het gras: de kaarten doen wat ze moeten doen.
      Het lijkt bij veel zaken vaak of dat ze een grote duim hebben er maar een prijsstickertje aanhangen die veel hoger zijn dan de adviesprijsen en dat niet alleen bij geheugenkaarten.

      Comment


      • #4
        Re: Sandisk prijsverschil.

        De vraag is of het originele sandiskkaarten zijn, want er zou reeds geruime tijd (Chinese?) namaak op de markt circuleren.
        Vraag is ook of je die namaak kan herkennen.

        Comment


        • #5
          Re: Sandisk prijsverschil.

          Oorspronkelijk geplaatst door lucvr Bekijk bericht
          ...
          Vraag is ook of je die namaak kan herkennen.
          Shop by department, purchase cars, fashion apparel, collectibles, sporting goods, cameras, baby items, and everything else on eBay, the world's online marketplace

          Comment


          • #6
            Re: Sandisk prijsverschil.

            Simpel toch registreren bij Sandisk, word de serial aangenomen = een echte, ik koop hier en al mijn kaartjes zijn geregistreerd bij Sandisk en Transcend. VB neem de prijs van eenSD 32gb extreem pro (95mb/s) dwz de aanduiding op de kaart, maar eens.
            https://ggpics.be/

            Comment


            • #7
              Re: Sandisk prijsverschil.

              Oorspronkelijk geplaatst door guido.g Bekijk bericht
              Simpel toch registreren bij Sandisk, word de serial aangenomen = een echte, ik koop hier en al mijn kaartjes zijn geregistreerd bij Sandisk en Transcend. VB neem de prijs van eenSD 32gb extreem pro (95mb/s) dwz de aanduiding op de kaart, maar eens.
              Heeft er verder nog iemand ervaring met dataio.nl want daar staan de prijzen echt wel heel erg laag....

              Comment

              Working...
              X