Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Te Koop: Nikon 80-200mm 2.8 AF-D

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [ Nikon ] Te Koop: Nikon 80-200mm 2.8 AF-D

    *****VERKOCHT*****

    Na heel lang twijfelen verkoop ik hem dan toch, mijn Nikon 80-200mm 2.8 AF-D (draaizoom versie).

    Hij ligt al een hele tijd ongebruikt, en is in nieuwstaat. Hij heeft een paar jaar terug een volledige revisie gehad, nadat de A/M ring defect bleek. Sedertdien is hij slechts 1 of 2 keer gebruikt geweest.
    Kenners zullen het met mij eens zijn dat dit een subliem objectief is, één van de scherpsten die Nikon ooit maakte.

    Er heeft altijd een B+W UV filter op gezeten. Deze krijg je er gratis bij (al is deze de tijd minder goed getrotseerd dan de lens, de coating is beginnen slijten). De lens komt ook nog in de originele lenskoker.

    Verlaagde vraagprijs: 660 euro.

    Omgeving: Merelbeke (eventueel kunnen we wel iets regelen dat ik de lens kom afleveren)

    Lens kan bezichtigd/getest worden. Foto's van of met de lens kunnen op verzoek verkregen worden.

    PM indien interesse.
    Last edited by andries52590; 5 juni 2013, 18:41. Reden: prijsverlaging

  • #2
    Re: Te Koop: Nikon 80-200mm 2.8 AF-D

    Schopje
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

    Comment


    • #3
      Re: Te Koop: Nikon 80-200mm 2.8 AF-D

      Schopje
      There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
      A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
      Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

      Comment

      Working...
      X