Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

eerste poging productfotografie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • eerste poging productfotografie

    Hallo, dit is mijn eerste post en ook eerste poging productfotografie. Graag jullie mening, mvg Jonathan

    www.sommereyns.com

  • #2
    Re: eerste poging productfotografie

    De belichting lijkt mij hier in orde. Zelf had ik graag wat meer willen zien van de tas en de pot.
    Hoe een snapshot verbeteren? Klik hier!
    flickr

    Comment


    • #3
      Re: eerste poging productfotografie

      Hierin volg ik Eos. Als het gaat om een productiefoto, dus willen de mensen zien wat er te koop is en slechts een klein stukje van het waar laten zien, lijkt meer op het verbergen van de gebreken van dit produkt.

      Maar als het aangeboden waar de thee is, dan zou ik erbij eventueel erbij moeten staan om welk thee het gaat. Althans zo denk ik, een expert ben ik wel niet.

      Comment


      • #4
        Re: eerste poging productfotografie

        Oorspronkelijk geplaatst door Loeky Bekijk bericht
        Hierin volg ik Eos. Als het gaat om een productiefoto, dus willen de mensen zien wat er te koop is en slechts een klein stukje van het waar laten zien, lijkt meer op het verbergen van de gebreken van dit produkt.

        Maar als het aangeboden waar de thee is, dan zou ik erbij eventueel erbij moeten staan om welk thee het gaat. Althans zo denk ik, een expert ben ik wel niet.

        Oei ja sorry vergeten te vermelden, het gaat inderdaad over de thee. Het kannetje en de tas zijn eerder opvulling anders was het wat leeg. Alvast bedankt voor je feedback.
        www.sommereyns.com

        Comment


        • #5
          Re: eerste poging productfotografie

          Wel, als creatieve invulling van een productshot kan ik deze wel smaken.
          Er is genoeg te zien van de kan, de theetas om de suggestie te wekken dat het hier over thee gaat.
          Wel er goed op letten dat de thee er mooi fris uitziet .... dus thee eerst goed sorteren alvorens te fotograferen en bv al de lichtere bruine stukjes eruit halen ....
          Maar ik vind de opbouw en de compo van het beeld wel goed. Er zitten ook redelijk wat mooie lijnen her en der in.
          groeten,
          deka
          There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

          Comment


          • #6
            Re: eerste poging productfotografie

            Oorspronkelijk geplaatst door deka Bekijk bericht
            Wel, als creatieve invulling van een productshot kan ik deze wel smaken.
            Er is genoeg te zien van de kan, de theetas om de suggestie te wekken dat het hier over thee gaat.
            Wel er goed op letten dat de thee er mooi fris uitziet .... dus thee eerst goed sorteren alvorens te fotograferen en bv al de lichtere bruine stukjes eruit halen ....
            Maar ik vind de opbouw en de compo van het beeld wel goed. Er zitten ook redelijk wat mooie lijnen her en der in.
            groeten,
            deka
            +1
            Ook zou ik opteren om de scherptediepte iets meer vooraan te krijgen zodat de thee er volledig scherp op staat. De vormen van de achterste attributen zijn duidelijk genoeg om te zien waar het over gaat dus dat had bij het verleggen van de dof geen afbreuk gedaan.
            Mooi belicht (gevoelsmatig bekeken.)

            Groetjes
            Marc
            Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

            Comment


            • #7
              Re: eerste poging productfotografie

              oke super gasten merci voor de feedback!
              www.sommereyns.com

              Comment


              • #8
                Re: eerste poging productfotografie

                Nu heb ik zin gekregen in een tasje lekkere verse thee, je opzet is dus geslaagd voor mij . Misschien wel de 2 vorige tips eens toepassen ( het sorteren van de thee en de dof wat aanpassen). In ieder geval vind ik dit al heel goed en leuk gedaan !

                Mvg John
                http://www.flickr.com/photos/johncoopmans/

                Comment

                Working...
                X