Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Beeezzzzzzz...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Beeezzzzzzz...

    Wat vinden jullie van dit kleine bijtje? Alle tips zijn welkom!


    150mm - f/3.5 - 1/400 - ISO 100


    Alvast bedankt om eens te komen kijken!

    Groetjes
    Roeliee
    Nikon D7100 + Nikon 70-200mm f4 + Nikon 85mm f 1.8 AF-S + Sigma 150mm f 2.8 EX DG OS HSM + Sigma 18-35 f1.8 DC HSM ART

  • #2
    Re: Beeezzzzzzz...

    leuke compo en goed moment.
    alleen niet zo goed scherp gesteld.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Beeezzzzzzz...

      Nja...bij mij op de pc is hij wel net dat tikkeltje scherper zie ik net...
      Nikon D7100 + Nikon 70-200mm f4 + Nikon 85mm f 1.8 AF-S + Sigma 150mm f 2.8 EX DG OS HSM + Sigma 18-35 f1.8 DC HSM ART

      Comment


      • #4
        Re: Beeezzzzzzz...

        Mooi in beeld gebracht,grts,Jozef
        Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!

        Comment


        • #5
          Re: Beeezzzzzzz...

          Ik zag eerst niet er een bij opzat.
          Toch wel mooi gedaan, wel beetje hard licht.
          facebook
          Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

          Comment


          • #6
            Re: Beeezzzzzzz...

            Oorspronkelijk geplaatst door jill.tje Bekijk bericht
            Ik zag eerst niet er een bij opzat.
            Is hij dan zo onopvallend ja?
            Nikon D7100 + Nikon 70-200mm f4 + Nikon 85mm f 1.8 AF-S + Sigma 150mm f 2.8 EX DG OS HSM + Sigma 18-35 f1.8 DC HSM ART

            Comment


            • #7
              Re: Beeezzzzzzz...

              Neen hoor je ziet hem wel. Maar inderdaad het diertje had hier scherper in beeld moeten komen samen met het stukje waarop hij zit. Niet gemakkelijk, maar wel doenbaar. Althans denk ik . Ik heb hier toch al beelden zien verschijnen waarvan dit wel het geval was. Zelf hoop ik dit jaar eens geluk te hebben. Want wind, beweging van bijtje maken dit geheel erg moeilijk.

              Comment


              • #8
                Re: Beeezzzzzzz...

                Oorspronkelijk geplaatst door Loeky Bekijk bericht
                Neen hoor je ziet hem wel. Maar inderdaad het diertje had hier scherper in beeld moeten komen samen met het stukje waarop hij zit. Niet gemakkelijk, maar wel doenbaar. Althans denk ik . Ik heb hier toch al beelden zien verschijnen waarvan dit wel het geval was. Zelf hoop ik dit jaar eens geluk te hebben. Want wind, beweging van bijtje maken dit geheel erg moeilijk.
                En toch ben ik tevreden met het resultaat Want zoals je zegt is het echt niet gemakkelijk! Want die beestjes gaan ook niet zitten zoals jij het wil hé, wachten...wachten en nog eens wachten
                Nikon D7100 + Nikon 70-200mm f4 + Nikon 85mm f 1.8 AF-S + Sigma 150mm f 2.8 EX DG OS HSM + Sigma 18-35 f1.8 DC HSM ART

                Comment


                • #9
                  Re: Beeezzzzzzz...

                  De bij zelf lijkt me redelijk scherp, het is moeilijk te zien als je de foto niet verder kan uitvergroten. De blauwe druifjes waar de bij aanhangt staan er niet volledig scherp op. Dat had je wel kunnen doen door je diafragma van F 3,5 naar bvb F 8 te brengen, zo had je ook minder kans op een onscherpe bij. Dan had je foto nog altijd een onscherpe achtergrond, en iets minder hard overgekomen. De bloemtjes op de wazige achtergrond vind ik best storend in de foto, maar dat is ieder zijn eigen mening natuurlijk. Al bij al vind ik het een mooie prestatie als beginner.

                  Comment

                  Working...
                  X