Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon 60D met lensen en flitser

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [ Canon ] Canon 60D met lensen en flitser

    mag een slotje op

    Vanwege de overstap die ik wil maken naar het micro four third systeem bied ik mijn complete uitrusting aan. Het liefst in 1 koop. Alle spullen zijn een half jaar oud. Na een diefstal heb ik deze allemaal nieuw gekocht. Te laat tot de conclusie gekomen dat ik voor mij de verkeerde keuze heb gemaakt. Alle bonnen zijn er bij en er zit nog 1,5 jaar garantie op de meeste spullen. Sowieso op de lenzen en de camera.
    Als je op één los onderdeel bied kan het zijn dat je even moet wachten tot ik meer verkocht heb, anders zit ik zonder camera of lenzen.

    Canon 60D met accu en draadontspanner................................... ........................................€ 500.00 verkocht
    Canon 18-135mm IS 3.5-5.6 STM met zonnekap.......................................... .......................€ 250.00 verkocht
    Canon 60mm F2.8 USM macro .................................................. .......................................€ 275.00 verkocht
    Speedlite 430 EX II met flashbounce .................................................. ...............................€ 175.00 verkocht
    Batterijgrip BG-E9 van Phootix met 2 accu's............................................ ............................€ 50.00 verkocht
    B+W 110ND grijsfilter....................................... .................................................. .............€ 60.00 verkocht
    Last edited by slimpie; 7 mei 2013, 18:05. Reden: prijsaanpassingen en gedeeltelijke verkoop
    "The important thing is not the camera but the eye..............

    but the camera helps "
Working...
X