Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Na lang wachten...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Na lang wachten...

    Het lange wachten op een mooie zonsondergang heeft eindelijk geloond. Deze is genomen in de omgeving van de Bolderberg (Heusden-Zolder). Graag jullie mening!


    Op volledige grootte hier te bekijken. Bedankt voor het kijken!

  • #2
    Re: Na lang wachten...

    die grote is indrukweekend.
    vind alleen de sluitertijd te lang.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Na lang wachten...

      Het water lijkt wel ijs. Toch een mooie.

      Comment


      • #4
        Re: Na lang wachten...

        idd de moeite
        Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

        Comment


        • #5
          Re: Na lang wachten...

          Mooie sfeer. Heb je hem gemaakt aan de vijver van Terlamen?
          Mvg, Pascal,Schoonspikke
          Als je schiet..schiet dan raak!
          500 PIXHuawei P30 PRO

          Comment


          • #6
            Re: Na lang wachten...

            Wat een schitterende plaat, door de kleur en sfeer.
            Toch een gedachte van me : Maken de struiken het niet een beetje zwaar aan die kant, maar vooral ze lijken te zweven, doordat er geen water of aarde te zien is.
            Wel betoverd door de rest van de foto, hoor.
            Groeten,
            Johan
            Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

            Vriendelijke groeten, Johan

            Comment


            • #7
              Re: Na lang wachten...

              Chique kleurtjes...een mooie.
              Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
              MIJN WEBSITE

              Comment


              • #8
                Re: Na lang wachten...

                Vind door de bosjes links en het verloop naar achteren een mooie diepte ontstaan. Licht en kleuren zijn ook erg spectaculair! Voor het mooie vind ik het heel smalle formaat net wat te krap, iets meer hoogte (en dan vooral met ruimte onder) zou ik iets beter vinden denk ik.
                WEBSITE | WORKSHOPS | FACEBOOK

                Comment


                • #9
                  Re: Na lang wachten...

                  Bedankt voor de commentaren. Ik ben akkoord dat de planten links wat liggen te zweven. Om consistent te blijven met eerder werk wil echter vasthouden aan de standaard panoramaverhouding van 17x6. Daardoor heb ik slechts de keuze tussen een misplaatste horizon of zwevende planten... Ik ben dan maar voor de tweede optie gegaan.

                  De foto is inderdaad genomen aan de vijver van Terlaemen. Men is daar momenteel veel bomen aan het verwijderen, bijgevolg is het schiereilandje (wat normaal niet toegankelijk was) momenteel wel te bezichtigen. Zeker een interessante locatie. Er ligt daar ook nog een fotogeniek steigertje trouwens.

                  Comment


                  • #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door GT2-R Bekijk bericht
                    Bedankt voor de commentaren. Ik ben akkoord dat de planten links wat liggen te zweven. Om consistent te blijven met eerder werk wil echter vasthouden aan de standaard panoramaverhouding van 17x6. Daardoor heb ik slechts de keuze tussen een misplaatste horizon of zwevende planten... Ik ben dan maar voor de tweede optie gegaan.

                    De foto is inderdaad genomen aan de vijver van Terlaemen. Men is daar momenteel veel bomen aan het verwijderen, bijgevolg is het schiereilandje (wat normaal niet toegankelijk was) momenteel wel te bezichtigen. Zeker een interessante locatie. Er ligt daar ook nog een fotogeniek steigertje trouwens.
                    Bedankt voor de tip. Zal er eens op af gaan.
                    Mvg, Pascal,Schoonspikke
                    Als je schiet..schiet dan raak!
                    500 PIXHuawei P30 PRO

                    Comment

                    Working...
                    X