Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Carl Zeiss Tessar 50mm F2.8 T*

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [ Ander Merk ] Carl Zeiss Tessar 50mm F2.8 T*




    Ik verkoop een klassieke Carl Zeiss 50mm f2.8 in M42 mount. Deze lens is volledig manueel en werkt via een adapter volledig identiek op een moderne camera als ze deed op een oude. Diafragma en Focusring zijn vlot, uiteraard geen schimmel. Deze lens heeft een slag van 270° tussen minimum focus afstand en oneindig en accuraat focussen is dus mogelijk. De lens is zeer compact, ongeveer even groot als een Canon 50mm f1.8, maar dan volledig uit metaal. Ik heb de lens zelf gebruikt op een Canon Eos toestel en u kan met mijn adapter testen. Uiteraard kan deze lens ook op andere dslr's en micro four third camera's gebruikt worden. U kan altijd contact met me opnemen indien u twijfelt. Ik kan ook ook nog wel doorverwijzen indien u op zoek bent naar een adapter.



    Foto's zijn van de lens zelf. Ik wil best wel ruilen voor een andere Canon/M42/Olympus OM lens.

    Indien u nog vragen,opmerkingen of voorstellen heeft, of u een bod wil doen kan u altijd contact met me opnemen via PM.

  • #2
    Re: Carl Zeiss Tessar 50mm F2.8 T*

    Schopje
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

    Comment

    Working...
    X