Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Luik Bastenaken Luik 2013

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Luik Bastenaken Luik 2013

    Hallo,

    Omdat mijn vorige foto's niet zo goed waren, post ik deze in de beginnershoek... Ben zelf niet helemaal tevreden, maar wil het toch een kans geven.

    Camera: Nikon D5100
    Lens: 18-200mm f/3.5-5.6

    Eerste foto - Christopher Froome:

    Sluitertijd: 1/250s
    Diafragma: f/5,6
    Lichtgevoeligheid: ISO 400
    Brandpuntsafstand: 200 mm



    Deze is spijtig genoeg niet 100% scherp.

    Groetjes
    Last edited by xenium; 21 april 2013, 21:47.

  • #2
    Re: Luik Bastenaken Luik 2013

    Beste,

    Probeer 1 foto te plaatsen, degene die jij het beste vind. Dan ga je ook meer commentaren krijgen.

    Foto 1 : Spijtig dat het hoofd afgesneden is, mooie doffe achtergrond waardoor het onderwerp goed naar voren komt.
    Mvg John
    http://www.flickr.com/photos/johncoopmans/

    Comment


    • #3
      Re: Luik Bastenaken Luik 2013

      Heb de andere foto's al verwijderd, ik vind de eerste foto de mooiste, enkel spijtig dat die niet scherp is...

      Dank je voor de reactie. Ik had ook een andere foto willen nemen, maar ineens stond die daar, dus ik had niet te tijd om te kijken of Christopher Froome goed op de foto stond, met al die drukte...

      Comment


      • #4
        Re: Luik Bastenaken Luik 2013

        Je schrijft het is spijtig dat hij niet 100% scherp is bedoel je dan het onderwerp of de personen in de BG.
        Je zou de volgende keer je F 5,6 veranderen tussen de F 6,3 / F 7,1 / F 8,0 en de sluitertijd 1/320.

        Veel succel

        Comment


        • #5
          Re: Luik Bastenaken Luik 2013

          Toch verraad dat gespannen kopje dat er vandaag iets op het spel staat, dat
          hij er voor zal gaan. In dat opzicht vind ik de foto wel geslaagd.

          Comment


          • #6
            Re: Luik Bastenaken Luik 2013

            Dag Jessy,

            Ik heb de foto eens bekeken met Adobe Bridge en het gezicht is niet 100% scherp, het valt niet zo hard op, maar met Adobe Bridge en het vergrootglas is te zien dat het niet echt scherp is.

            Oorspronkelijk geplaatst door jessey Bekijk bericht
            Je schrijft het is spijtig dat hij niet 100% scherp is bedoel je dan het onderwerp of de personen in de BG.
            Je zou de volgende keer je F 5,6 veranderen tussen de F 6,3 / F 7,1 / F 8,0 en de sluitertijd 1/320.

            Veel succel

            Comment


            • #7
              Re: Luik Bastenaken Luik 2013

              Dank u Doudeke.

              Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
              Toch verraad dat gespannen kopje dat er vandaag iets op het spel staat, dat
              hij er voor zal gaan. In dat opzicht vind ik de foto wel geslaagd.

              Comment

              Working...
              X