Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ervaringen met de silver/black pod?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Ervaringen met de silver/black pod?

    Het lijkt me een alternatief te zijn voor een rijstzak - de hamvraag is dus of de silver/black vaak gebruikt wordt en in welke omstandigheden?


  • #2
    Re: Ervaringen met de silver/black pod?

    waarom zou je daar geld aan geven. Een zak rijst kan je nog altijd koken en opeten als je verdwaald raakt
    Albums
    Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

    Comment


    • #3
      Re: Ervaringen met de silver/black pod?

      als je de camera en/of lens vast hebt zitten op die Pod, is het bijkans onmogelijk het geheel even vlug in de hand te nemen om bv een shot te maken van een vliegende vogel.
      Los op een beanbag (broekmodel heb ik in gebruik), is dat zonder probleem en snel mogelijk.
      Rinus

      Oja ik heb er erwten in. Eventueel voor erwtensoep te koken :-)

      Comment


      • #4
        Prima ding. Ik heb hem al jaaaaren in mijn rugzak, dus altijd bij me. Maar dan wel de rode uitvoering. Is iets kleiner was ook stukken voordeliger!) en past prima onder bijv. een 70-200 oid. Aangezien ik nooit zin heb om te tobben met DIY-spul kan ik het je aanraden.

        'Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal'

        Comment


        • #5
          Oorspronkelijk geplaatst door nikonias Bekijk bericht
          Prima ding. Ik heb hem al jaaaaren in mijn rugzak, dus altijd bij me. Maar dan wel de rode uitvoering. Is iets kleiner was ook stukken voordeliger!) en past prima onder bijv. een 70-200 oid. Aangezien ik nooit zin heb om te tobben met DIY-spul kan ik het je aanraden.
          En snel reageren met die POD eronder is geen enkel probleem. Je kunt hem gewoon vast of in je handen houden. En vanwege de kunststof vulling, weegt hij bijna niets. Zeker lichter dan erwten, linzen of andere eetbare mogelijkheden.

          'Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal'

          Comment

          Working...
          X