Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Testje Graffitie Doel

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Testje Graffitie Doel

    Effe testen alvorens posten


  • #2
    Re: Testje Graffitie Doel

    helemaal goed met exif
    Sony Nex 5 E 16 mm F2.8/E 18-55 mm F3.5-5.6 Photoshopcs6

    Comment


    • #3
      Re: Testje Graffitie Doel

      thanks, was de bedoeling dat ik de exif erbij zou laten
      heb eerst eens gegoogeld op exif viewers en eentje gevonden bij de ad ons van firefox
      900 was de max is het niet lengte of breedte, maar wat is de max kb dat ie mag zijn
      Daar kan ik niet aan uit min 250kb ? dat is het nu maar de limit kon ik niet vinden
      kan zijn dat ik erover gekeken heb met mijn leesbril
      als ik typ kijk ik erdoor maar op scherm kijk ik erover lol

      Comment


      • #4
        Re: Testje Graffitie Doel

        Moderator Note: Test geslaagd; zichtbare foto van reglementaire afmetingen. EXIF in de foto aanwezig. Een limiet op de bestandsgrootte (aantal KB) is met de vorige wijzigingen (een tweetal jaar geleden) van de BD-regels afgeschaft (al moet je uiteraard niet met een bestand van 2MB afkomen ), dus maak je daarover geen zorgen. Zolang de langste zijde de grens van 900px niet overschrijdt, zit je goed. Nu persoonlijk zal ik voor een portrait-foto (rechtstaand, zoals deze) zelden boven de 800px gaan, gezien de meesten moeten scrollen om de foto volledig te zien. Zelfs op mijn 24-inch Mac is dat (bijna) het geval.
        Deze topic wordt straks gesloten. Voor commentaar verwijs ik je graag naar onze Fotohoek. Dank om in het Testforum te oefenen!
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

        Comment


        • #5
          Re: Testje Graffitie Doel

          Oke was maar test en je hebt wel een beetje gelijk voor zo een fotos rechtstaand is 800 beter
          Moet zelf scrollen want mijn scherm is blijkbaar te klein om het geheel te zien
          mag slotje op
          Weet nu hoe wat enz... voor te posten thanks

          Comment

          Working...
          X