Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Voorproefje India

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Voorproefje India

    Vandaag nog maar net terug gekomen van mijn 2 maanden durende reis door India, maar ik wou deze foto's alvast even showen. Dit is nog maar een voorproefje.

    Having diner



    Sacret burning wood



    Thar desert
    ---

    Canon 60D + 17-55mm f/2.8 // Sony RX100

  • #2
    Re: Voorproefje India

    Niemand..?
    ---

    Canon 60D + 17-55mm f/2.8 // Sony RX100

    Comment


    • #3
      Re: Voorproefje India

      Tsja, er zijn toch reeds meer dan 100 kijkers die ze gezien hebben. Maar als ik je een tip mag geven, plaats er ééntje, en je krijgt veel meer reacties als nu op drie. Het zijn hier dan nog drie totaal verschillende. Mocht iedereen hier per post drie foto's gaan tonen, dan moet er hier 24 per dag geschreven worden om ze allemaal van commentaar te voorzien. En U schrijft er dan nog bij dat het een voorproefje is........ Ik kan me heel goed voorstellen dat je gedurende die twee maanden, wellicht duizenden foto's genomen hebt, dus dan zijn we hier nog een tijdje zoet .
      Groetjes

      Comment


      • #4
        Re: Voorproefje India

        Het mag natuurlijk, maar ik zou het houden op 1 foto per topic.
        Dat maakt het voor de mensen makkelijker om te reageren.

        Persoonlijk vind ik je tweede foto het mooiste. Daar heb je een mooie lichtinval en ook de compo is mooi, al had er misschien nog wat meer voorgrond bijgemogen.

        De eerste is ook best mooi. Daar had je misschien beter afgeweest met wat meer scherptediepte. De blik van de vrouw trekt hier mijn aandacht en die had ik graag wat scherper gezien.
        Het is een drukke foto met veel kleurtjes maar dat werkt in dit geval wel (voor mij).

        De derde tenslotte had een mooie kunnen zijn maar hier zit je met onscherpte en artifacten in het bovenste deel van de foto.
        Groetjes,
        Dominic

        Comment


        • #5
          Re: Voorproefje India

          mooi en dat wordt genieten voor ons, dat zie ik al aan deze opnamen.
          maak er een verhaaltje bij en je kan er 10 plaatsen in fotoverhalen.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: Voorproefje India

            Ja het is moeilijk beoordelen van de foto's ze zijn zo verschillend. Elk met bepaald doel voor ogen.
            Maar als ik mag kiezen tussen de drie, ga mijn voorkeur ook naar foto 2, foto 3 had ook mijn aandacht, maar die onscherpe mensen in de verte vind ik er niet zo goed aan. Je had prachtige prachtige heuvels, die onscherpe mensen hadden er voor mij niet bijgehoeven.
            Bij foto 1 duidelijk portret maar de achtergrond is dan te druk. Althans voor mij.

            Comment

            Working...
            X