Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon 1 J2 + 10-30 VR + 30-110VR + FT-1 adapter + 18.5 1.8 lens in nieuwstaat

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [ Nikon ] Nikon 1 J2 + 10-30 VR + 30-110VR + FT-1 adapter + 18.5 1.8 lens in nieuwstaat

    Ik verkoop mijn (zeer complete) Nikon 1 J2 Set.
    Het is een leuk toestel, met zeer goede beeldkwaliteit, maar ik kan niet aan het formaat wennen. ik grijp keer op terug naar mijn DSLR, vandaar deze verkoop. Mensen die mij kennen weten dat mijn materiaal piekfijn in orde is.

    * Nikon 1 J2 body + extra battery + handleiding, doos, kabels etc. Echt zo goed als nieuw. Op een jaar tijd hooguit 1000 a 1200 foto's mee gemaakt.Zonder enige gebruikssporen met beschermfolie op de display.
    Inclusief de 10-30mm VR en 30-110mm VR Lens.Lenzen zijn voorzien van een UV filter die er steeds heeft opgezeten
    Ook een retro lederen tasje (voor body + 10-30) zit erbij.

    Deze set is nu op goedkoopste plaats aan 495€ te vinden (zonder extra batterij, draagtasje en beschermfilter)
    Vraagprijs totaal 350€



    * Nikon 18.5 mm 1.8 lensje. Zeer goed objectief in perfecte nieuwstaat. Met originele verpakking en voorzien van UV filter. (Deze gaat enkel weg als bovenste set verkocht wordt)

    Goedkoopste prijs momenteel 169€ (zonder UV filter)
    Vraagprijs 130€


    * Nikon FT-1 adapter (om AF-S lenzen op de Nikon 1 te gebruiken) Ook deze is zo goed als nieuw, zonder gebruikssporen. Slechts enkele keren getest.

    Goedkoopste prijs momenteel 237€
    Vraagprijs 180€


    Wie de Set + 18.5 mm koopt betaalt 450€ en krijgt er een mooi draagtasje bij waar de body met de 3 lensjes perfect in past.


    Voor wie de SET + 18.5mm EN FT1 adapter koopt betaalt 600€

    Te keuren en testen bij bij mij thuis of ergens op afspraak.
    Last edited by boerkejos; 18 april 2013, 12:05.
Working...
X