Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bloesem-SD's 2013

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Bloesem-SD's 2013

    Beste BD'ers,


    Ze zijn er nog niet maar ze staan wel op het punt om te ontluiken, de ontelbare bloesems van Haspengouw.

    Veel zal afhangen van het aantal uren zon en de temperatuur de volgende dagen, hopelijk worden we gespaard van vriesnachten.
    Het topic rond deze bloesemwandelingen komt deze week nog online, bedoeling is dat we dit jaar meerdere dagen inplannen.

    * Vertrek en aankomst van deze bloesemwandeling is het centrum van Borgloon, de afstand bedraagt +- 7 km.
    * Volgende datums komen in aanmerking ; woensdag 24 april, zaterdag 27 april, woensdag 01 mei.
    * Wandelingen starten omstreeks 17u30, juiste vertrekuren volgen nog in het topic, na afloop zoeken we nog een gezellige terrasje of taverne om iets te drinken.

    Misschien komt het weekend van 04/05 mei ook nog in aanmerking, alles hangt af van de bloeiperiode van de bloesems.
    Via onderstaande link kan je de bloesems van dag tot dag opvolgen.



    Wil je een keertje mee gaan, hou dan zeker deze datums in het oog, meer info verderop deze week in het bloesemtopic.

    Grtjs,
    Edje C
    Last edited by Edje C; 2 mei 2013, 21:36.
    Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

  • #2
    Re: Bloesem-SD's 2013

    De geplande wandeling van woensdag 24 april zal niet doorgaan, de bloesems zullen helaas nog niet in volle bloei staan.
    Met het voorspelde weer van volgende week verwacht ik dat we op zaterdag 27 april wel volop in de bloesems zullen zitten.

    Is hier wel interesse voor eigenlijk? Heel wat views maar nog geen respons...
    Wie wil er mee gaan op zaterdag 27 april of woensdag 01 mei?
    Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

    Comment


    • #3
      Re: Bloesem-SD's 2013

      1 mei of 27 april, beide nog mogelijk voor mij.
      Wandelen in Borgloon, met of zonder bloesems, is echt een aanrader. Heel mooi stadje!
      Op het plein in het centrum zijn voldoende eetgelegenheden, zoeken hoeft niet.

      Comment


      • #4
        Re: Bloesem-SD's 2013

        Ik volg, helaas zal 27/4 voor ons niet lukken, mijn dochtertje is jarig dan ... Ik hoop er bij te kunnen zijn en dat de bloemekes hun nog een beetje inhouden ...
        Webstek in opbouw

        Comment


        • #5
          Re: Bloesem-SD's 2013

          Voorlopig 15 % van de kersen in bloei, peren en appelen nog niets te zien.
          Zaterdag 27/04 zouden de kersen in volle bloei moeten staan maar er wordt mogelijks onweer voorspelt op vrijdag en dat zou wel eens nare gevolgen kunnen hebben.
          Ook zal het zaterdag gevoelig frisser worden en zou er ook wel eens wat regen kunnen vallen, afwachten dus wat ze vrijdag gaan voorspellen.
          De perenbloesems worden volgende week verwacht, dus zou woensdag 01 mei best wel eens het piekmoment worden van de bloesems.
          Hopelijk wordt er dan beter weer voorspelt en heeft de regen en een mogelijk onweer niet al te veel schade aangericht.
          De appelbloesems komen als laatste aan de beurt, zal meer voor eind volgende week zijn.

          Grtjs.
          Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

          Comment


          • #6
            Re: Bloesem-SD's 2013

            ik heb zeker interesse , maar zaterdag komt voor mij te vroeg
            zou het liever op 1mei doen (gaan kijken naar de bloesems natuurlijk )
            moet juist het vroege uur weten en waar de afspraak is
            mvg tweetty
            bd0379be

            Comment


            • #7
              Re: Bloesem-SD's 2013

              Dag Ed

              Als ik iets kan regelen met het hotel waar we verblijven, kunnen we erbij zijn op 1 mei. We zijn op dat moment in de streek voor 3 dagen.
              laat zeker nog iets weten

              groetjes

              luc
              http://lvbfoto.jimdo.com/

              Comment


              • #8
                Re: Bloesem-SD's 2013

                27 april zou ok zijn voor mij
                maar 1 mei nogal moeilijk, wegens toch wel ver en s 'anderendaags werken
                FLICKR PHOTOSTREAM
                Just try to comprehend that which you'll never comprehend

                Comment


                • #9
                  Re: Bloesem-SD's 2013

                  De kersenbloesem is ondertussen op z'n mooist... Op de appel en peren is het nog even wachten.
                  Nikon D7100, Nikon D780 "At The Heart Of The Image"
                  Nikkor 24-120mm F4, Nikon 50mm F1.8, Nikkor 17-55mm F2.8,Tokina 11-16mm F2.8, Sigma AF 120-400mm

                  Comment


                  • #10
                    Re: Bloesem-SD's 2013

                    Bedankt voor de info , de presentatie staat intussen online, er kan dus worden ingeschreven.

                    Grtjs
                    Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

                    Comment

                    Working...
                    X