Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

foto's communie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • foto's communie

    Hallo,

    Ik heb wat foto's genomen van mijn jongste zoon voor zijn communiekaartjes.
    Ik ben echt geen held in fotobewerking, dus ik zoek een brave ziel die deze foto's (een 4tal)
    kan opwaarderen :-)

    Indien u dit wilt doen, graag een pb-tje

    many tnx

    Johan

  • #2
    Re: foto's communie

    ik zie geen foto?

    Grts S.

    Comment


    • #3
      Re: foto's communie

      logisch, vermits ik er geen ge-upload heb.
      staan op dropbox

      Comment


      • #4
        Re: foto's communie

        Dan ga je ze toch hier moeten plaatsen hoor hahaha of een link naar dropbox... Ze kunnen hier niet toveren he...
        facebook
        Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

        Comment


        • #5
          Re: foto's communie

          hahaha...dat weet ik ook wel, maar ik wou gewoon eerst ff polsen, en diegene die zich geroepen voelden, de link doorsturen -)
          maar bij deze dus
          Login to Dropbox. Bring your photos, docs, and videos anywhere and keep your files safe.

          Comment


          • #6
            Re: foto's communie

            je zult ze anders moeten posten
            Sony Nex 5 E 16 mm F2.8/E 18-55 mm F3.5-5.6 Photoshopcs6

            Comment


            • #7
              Re: foto's communie

              We doen moeilijk he.
              facebook
              Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

              Comment


              • #8
                Re: foto's communie

                Ja, ik ben zelf Dropbox-gebruiker, maar zo kan ik echt niet bij jouw foto's hoor.
                BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                Comment


                • #9
                  Re: foto's communie

                  k snap het niet.
                  staan gewoon in een subfolder van de map public.
                  Waar moeten die dan in staan ? pictures to share ?

                  Comment


                  • #10
                    Re: foto's communie

                    Bij mij zitten de foto's die ik hier wil posten op:
                    Dropbox>Photos>Public>2013>https://www.dropbox.com/s/zyemr0785m...zwartw-cvo.jpg
                    dus bij mij ook een submap van Public, maar zo kun je maar een voor een een foto delen (met iedereen die deze link aanklikt). Ik deel een hele folder met een Engelse vriend van mij, maar dat gebeurt op een heel andere manier; enkel wij tweeën kunnen bij die foto's.

                    En die link heb ik opgehaald via rechtermuisklik op foto in Dropbox-folder>Dropbox>Share Link en dan ga je naar de Dropbox-site, waar je de link kunt kopiëren via "Get Link". Om die foto hier zichtbaar te tonen (maar dat hoeft nu niet) vervang ik "www" door "dl" en zet ik de IMG-tags vóór en achter de link.
                    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                    Comment


                    • #11
                      Re: foto's communie

                      Of zo :



                      --------------



                      --------------



                      Ik heb dus die laatste stap of methode 3x gedaan nu om die screenshots hier te plakken.
                      facebook
                      Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

                      Comment


                      • #13
                        Re: foto's communie

                        Ik vind ze mooi, tof, maar naar mijn bescheiden mening vind ik deze waarbij de jongen recht staat iets aan de donkere kant, zou ik toch wat ophelderen... (Mijn mening é)

                        Comment


                        • #14
                          Re: foto's communie

                          Ik ben verder geholpen door Soeki Wan
                          bedankt allemaal, maar hier mag eigenlijk een slotje op nu !

                          tnx

                          Johan

                          Comment


                          • #15
                            Re: foto's communie

                            Moderator Note: Dank aan Soeki Wan om te helpen, en zo raakt weer een topic opgelost. Topics worden normaliter niet afgesloten, tenminste niet in dit subforum. Het staat jou wel vrij om je links weg te halen, om verder gebruik (of experimenteer door andere BD-ers te verhinderen.
                            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                            Comment

                            Working...
                            X