Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotowedstrijd

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fotowedstrijd

    Misschien is hier niet op zijn plaats, maar ik weet waar ik het anders moet zetten.
    De mod's mogen het gerust ergens anders plaatsen!


    Voor de geïnteresseerden :

    fotowedstrijd : industrie bij nacht.

    Het reglement zegt dat de foto om het even waar mag gemaakt worden.

    Dus aan jullie toestellen! 7500 Euro prijzengeld. Niet niks hé.
    Touch the Earth...Gently
    www.passionsenfrance.com

  • #2
    Re: Fotowedstrijd

    Als ik het goed begrijp kan je alléén meedoen als je de Franse nationaliteit hebt, of in Frankrijk werkt.
    (Frans chauvinisme dus !)
    KingCanon - Canon EOS 7D & 50D - Canon EF-S 10-22mm 3.5-4.5 USM, EF-S 17-55mm 2.8 IS USM, EF 100mm 2.8 Macro L USM IS, EF 70-300 4-5.6 L IS USM, EF 100-400mm II F/4.5-5.6 L iS USM, Speedlite 580EXII, Manfrotto 3-pod - Gitzo mono.

    Comment


    • #3
      Re: Fotowedstrijd

      Oorspronkelijk geplaatst door KingCanon Bekijk bericht
      Als ik het goed begrijp kan je alléén meedoen als je de Franse nationaliteit hebt, of in Frankrijk werkt.
      yep..
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Fotowedstrijd

        Ik dacht net er een uitdaging bij te hebben voor onze volgende Frankrijkreis, maar als het zo is dat je de Franse nationaliteit moet hebben, of in Frankrijk moet werken........ dan moet ik passen. Werken in Frankrijk, nee liever niet, om het even waar zelfs niet, maar ja, op verlof in Frankrijk, is de industrie bij nacht ook het verste van mijn zorgen . Ik beperk me liever tot de gastronomie overdag .
        Desalniettemin, of desalwelteplus, toch bedankt voor je tip Marie-Anne.
        Groetjes

        Comment


        • #5
          Re: Fotowedstrijd

          Weet je wat? Ik schrijf jullie allemaal in op mijn adres.... Niemand die dat gaat controleren! Laat maar weten
          Touch the Earth...Gently
          www.passionsenfrance.com

          Comment

          Working...
          X