Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Paaltjes

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Paaltjes


  • #2
    Re: Paaltjes

    Vind de verlichting van opzij door de late (?) zon mooi in deze foto, evenals het weg lopen van de paaltjes. Mooie diepte in deze foto! Mooi ook dat de voorgrond niet een egaal vlak is, maar dat er nog wat schuimpjes te zien zijn.

    Vind het samenvallen van de kopjes van de palen met de horizon niet ideaal, zou daarom voor net wat hoger of net wat lager standpunt hebben gekozen. Een kleinigheidje, maar toch.
    WEBSITE | WORKSHOPS | FACEBOOK

    Comment


    • #3
      Re: Paaltjes

      Oorspronkelijk geplaatst door Rapid Bekijk bericht
      ........

      Vind het samenvallen van de kopjes van de palen met de horizon niet ideaal, zou daarom voor net wat hoger of net wat lager standpunt hebben gekozen....
      mee eens...das niet mooi.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Paaltjes

        Mij wringt er iets ivm de scherpte. Water is ok, maar de paaltjes vooral deze in de rechtse hoek lijken mij niet echt scherp.
        Kan niet echt plaatsen door wat het zou komen, teveel verscherpt, teveel contrast, of verzadiging??
        Voor de rest is het een mooie foto.
        facebook
        Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

        Comment


        • #5
          Re: Paaltjes

          Oorspronkelijk geplaatst door jill.tje Bekijk bericht
          Mij wringt er iets ivm de scherpte. Water is ok, maar de paaltjes vooral deze in de rechtse hoek lijken mij niet echt scherp.
          Kan niet echt plaatsen door wat het zou komen, teveel verscherpt, teveel contrast, of verzadiging??
          Voor de rest is het een mooie foto.
          De scherpte komt door de net iets te krappe DOF.
          Voor de rest eens over de hoogte van de paaltjes en prachtige dieptewerking.
          Vind de foto alleen een beetje hard in de schaduwen. Maar hij mag er zijn.
          Groeten,
          Johan
          Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

          Vriendelijke groeten, Johan

          Comment


          • #6
            Re: Paaltjes

            ondanks de terechte opmerkingen vind ik het lijnenspel toch wel leuk en de opname geslaagd.
            groeten, Kristof
            Canon EOS 5D mkII

            Comment


            • #7
              Re: Paaltjes

              alles is al gezegd. Vind de compo heel goed geslaagd, maar inderdaad jammer dat de paaltjes net samenvallen met de horizon
              facebook

              500px

              Comment

              Working...
              X