Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

D70 en Nikon Capture Editor 4.1

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • D70 en Nikon Capture Editor 4.1

    Dag iedereen,

    Heb Nikon Capture Editor geinstalleerd waar tevens Capture Controle onderdeel van is. Als ik nu mijn D70 via de USB kabel aan de PC hang en Nikon Capture Control open krijg ik telkens :" No Camera was detected ". Kan iemand mij zeggen wat hier de oorzaak van zou kunnen zijn. De bedoeling is uiteraard Custom Curves te laden.
    Dank bij voorbaat,
    Pol.
    Leeft en LAAT LEVEN !

  • #2
    De camera moet toevallig toch niet in een specifieke stand staan?
    Pieter
    --
    Fuji X-T1, Nikon D7200, Sony RX100-III -- (Flickr | PBase)

    Comment


    • #3
      Staat ergens in de manual ... je moet je transferprotocol ergens verzetten bij de instellingen van je D70. Ik had hetzelfde voor, tot ik het gevonden had in de manual. De exacte instelling weet ik niet meer, maar ik wil het gerust vanavond even uitpluizen moest je het niet vinden
      Frank
      http://www.mirrorshades.be

      Comment


      • #4
        Pol,kan het zijn dat je camera niet op "on" stond,dan kan hij hem nl niet detecteren !
        Sluit de usb ook rechtstreek op de usb poort aan ( niet via een hub )
        groetjes,

        Comment


        • #5
          Bedankt voor jullie snelle reply. Heb het gevonden. Heeft dus te maken met USB protocol. Dit moet nl. op PTP ingesteld staan i.p.v. Mass Storage.
          Tof hé zo snel reacties op een probleempje. Dit is weer eens de kracht van dit forum. Kan niet genoeg onderlijnd worden. Nog eens merci aan iedereen die reageerde.

          Groetjes,
          Pol.
          Leeft en LAAT LEVEN !

          Comment

          Working...
          X