Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Studiomateriaal voor beginnend amateurfotograaf

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Studiomateriaal voor beginnend amateurfotograaf

    Hallo,

    Ik krijg de laatste tijd nogal veel aanvragen om studioshoots te doen. Meestal is dit voor communies, zwangerschappen, gezin, baby's,...

    Voorlopig behelp ik me met 2 draadloze flitsen op een statief of een paar hallogeenlampen maar het is niet altijd gemakkelijk en vaak erg lastig
    om een goeie foto te verkrijgen.

    Ik zou graag een standaardsetje kopen die ik hier bij mij thuis kan opstellen of kan meenemen bij de mensen thuis voor een beperkt budget.
    Heeft iemand hier tips voor? Of weet iemand waar ik dat kan vinden? Ik heb al veel rondgekeken op verschillende websites, maar weet niet zo
    goed waarop ik moet letten.

    Alvast heel erg bedankt voor de hulp!

  • #2
    Re: Studiomateriaal voor beginnend amateurfotograaf

    Oorspronkelijk geplaatst door Cecekeuh Bekijk bericht
    Voorlopig behelp ik me met 2 draadloze flitsen op een statief of een paar hallogeenlampen maar het is niet altijd gemakkelijk en vaak erg lastig
    om een goeie foto te verkrijgen.
    misschien is het dan een betere investering om een workshop te volgen? Met twee draadloze flitsen, kan je heel makkelijk en vlot goeie foto's nemen! Studio flitsen maken geen goeie foto's, de fotograaf doet dat, op voorwaarde dat hij/zij weet hoe het moet...

    en een draadloze flits, gedraagd zich min of meer hetzelfde als een studioflits. Combinatie met halogeen lampen lijken me geen goed idee: click
    some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
    Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

    Comment


    • #3
      Re: Studiomateriaal voor beginnend amateurfotograaf

      ik volg d_oracle

      op 1 mei wordt er trouwens door de fotostudio te aalst introductie-studioshoots gegeven.
      zo leer je daar de basis.

      en mss nog een vraag: je wordt gevraagd dus vermoed ik ook dat je vergoed wordt?
      Website: http://www.svisimaging.be

      Comment

      Working...
      X