Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

donkere wolken

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • donkere wolken

    Na een lange tijd ga ik nog eens een foto posten op het forum. Dit leek de beste van een uitstapje naar Antwerpen. Wat vinden jullie ervan?


    dark clouds by lars.c, on Flickr

    of klik voor groter en zwarte achtergrond.
    Alvast bedankt!
    Flickr| FB-pagina: Klik |Instagram: Klik

    D7000 en D750

  • #2
    Re: donkere wolken

    vind deze niet zo echt geslaagd als ik eerlijk mag zijn. zit weinig spanning in de compo en mist een echt aandachtstrekker. De boot kon een onderwerp zijn, maa dan zit dan hekken in de weg. foto lijkt ook een beetje oververscherpt.
    Niet slecht bedoeld hoor...
    facebook

    500px

    Comment


    • #3
      Re: donkere wolken

      Jammer inderdaad dat de boot niet meer 'los' is in de compo. Vanuit dit standpunt had ik die liever zonder boot gezien. Mag voor mij ook een tikje donkerder.
      D750 / D7000 - Nikon 16-35 f4 - Nikon 50D f1.4 - Tokina 11-16 f2.8 - Nikon 180D - Nikon 105 f2.8 Macro
      500px FaceBook

      Comment


      • #4
        Re: donkere wolken

        boot zit klem tussen het hek en de horizon, dasniet mooi.
        ook snap ik de titel donkere wolken niet, zie alleen maar tè lichte wolken.
        en inderdaad het geheel wat te veel verscherpt.
        volgende keer beter.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: donkere wolken

          Eerst en vooral: bedankt voor de reacties.
          Ik dacht eigenlijk meer commentaar te krijgen om de voorgrond weg te croppen voor de compo, maar niet dus? Dat alles zo scherp is, moet komen door het resizen, want eerst was dat toch niet hoor.
          + als je kijkt naar de achterste wolken, dan zijn die toch donker, het was aan het regenen hoor
          In mijn ogen had het wel iets, die boot vlak boven de hekken, zo zie je maar dat meningen verschillen hé!
          Flickr| FB-pagina: Klik |Instagram: Klik

          D7000 en D750

          Comment


          • #6
            Re: donkere wolken

            Slechte compo, railing stoort en is overdone! (scherpte)
            Groetjes Eddy
            Never listen to the critiques. With billions of people on this earth, there will always be people that completely get what you do … and people that absolutely hate everything about you!

            Comment


            • #7
              Re: donkere wolken

              tja, het is mss beter dat je deze in "fotobeoordeling" en niet in "showcase" post.
              maar om in te gaan op je vraag om te croppen, dat is zeker nodig zodat die lelijke reling er niet op staat, dus tot onder de boot en een stuk reling welke je dan nog moet wegshoppen.
              groeten, Kristof
              Canon EOS 5D mkII

              Comment

              Working...
              X