Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ant 02

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Ant 02

    Hier is Ant 02.
    Ondergrond is zwarte graniet. Met in de weerkaatsing links gewoon daglicht en rechts de zon.
    Helaas bleef deze mier niet stil zitten. Dus deze foto is zo gecropt zodat er ook wordt uitgebeeld wat hij doet... weglopen!


    f/5.6 - 1/100 sec. - ISO-400 - 100mm - flash

    Merci voor het kijken en de commentaren!


    Groetjes

    Davy
    Canon EOS 600D, Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 II, Canon EF-S 18-200mm f/3.5-5.6 IS, Canon EF 100mm f/2.8L Macro IS USM, Canon Speedlite 430EX II

  • #2
    Re: Ant 02

    Aparte maar leuke opname.
    Het weglopen uit de foto voegt wat toe, dus de mindere kijkruimte vind ik hier niet storen

    Comment


    • #3
      Re: Ant 02

      Een mooiere dan je vorige.
      Hij had net dat ene tikje meer scherpte mogen hebben, alhoewel het idee van beweging ook wel iets heeft.
      Compo met zowel de overgang van licht/donker en de plaatsing van de mier volgens de gulden regel is knap te noemen, maar de reflectie is natuurlijk subliem.
      Ware het niet dat de mier een soort spoor achter liet en bewegingsonscherpte heeft, had ik liever meer kijkruimte gehad. Maar hier past het wel bij het geheel.
      Wordt nr3 nóg beter?

      Comment


      • #4
        Re: Ant 02

        deze is inderdaad een stuk beter dan Ant01
        Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
        Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

        Comment


        • #5
          Re: Ant 02

          Ik vind het erg knap gedaan.

          groetjes

          moniq
          groetjes, moniq (BD1321BE)

          A picture paints a thousand words

          Comment


          • #6
            Re: Ant 02

            heel mooi die weerspiegeling...prachtige kleurtjes ook in de ondergrond
            groetjes
            hilde

            Comment


            • #7
              Re: Ant 02

              Deze vind ik echt héél knap
              GROETJES ROSIE
              Door te fotograferen ben ik anders gaan zien
              panasonic DMC FZ200+DMW-LG 55

              Comment


              • #8
                Re: Ant 02

                Dank u wel iedereen. Het is leuk de commentaren te lezen! Ben blij dat deze meer in de smaak valt!
                Canon EOS 600D, Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 II, Canon EF-S 18-200mm f/3.5-5.6 IS, Canon EF 100mm f/2.8L Macro IS USM, Canon Speedlite 430EX II

                Comment


                • #9
                  Re: Ant 02

                  Knappe foto, vooral de weerspiegeling is erg mooi




                  Groetjes chrit.
                  Grootse dingen zijn vaak gegrondvest op een stevige onderlaag van mislukking.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Ant 02

                    Yep die is knap, weerspiegeling inderdaad hele grote meerwaarde.
                    Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                    MIJN WEBSITE

                    Comment


                    • #11
                      Re: Ant 02

                      Knap gedaan, resultaat mag er zijn,
                      groetjes,
                      Loulou
                      Loulou Beavers | fotoworkshops en fotoreizen | www.photo-moments.nl

                      Comment


                      • #12
                        Re: Ant 02

                        Dank u!
                        Ben ook blij met dit resultaat
                        Canon EOS 600D, Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 II, Canon EF-S 18-200mm f/3.5-5.6 IS, Canon EF 100mm f/2.8L Macro IS USM, Canon Speedlite 430EX II

                        Comment


                        • #13
                          Re: Ant 02

                          Ik vind het subliem! De kleuren, die lopende mier die toch zo mooi in beeld staat met bewegende voelsprieten en zo. Heerlijke foto!!!
                          facebook
                          Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

                          Comment

                          Working...
                          X