Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Afscheid

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Afscheid

    Vandaag tijdens mijn wandeling kwam ik dit tafereel tegen.
    De warme handschoenen... door de betere temperaturen wellicht vergeten en niet meer nodig.


    Heb nog zoveel te leren :)

  • #2
    Re: Afscheid

    Effe een schopje omhoog!
    Heb nog zoveel te leren :)

    Comment


    • #3
      Re: Afscheid

      Ik vind het een mooie foto. Al zou ik persoonlijk ook een klein stukje minder ingezoomd hebben zodat je meer kan zien.
      Maar wel tof

      Comment


      • #4
        Re: Afscheid

        Vind het concept mooi, iets meer ruimte mocht ook wel voor mij. Zou hem iets donkerder maken ook.
        facebook
        Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

        Comment


        • #5
          Re: Afscheid

          Ik vind hem juist goed. Je ziet wat de fotograaf gevangen houdt en je wordt mee getuige van komend lente. Ja, die handschoenen zijn niet meer nodig.
          Voor mij hoef je niet meer te zien omdat de afleiding dan te groot zou worden.
          Als je hem donkerder zal maken vrees ik dat de handschoenen dan in de problemen zouden komen te staan, nu zijn ze net herkenbaar.

          Comment


          • #6
            Re: Afscheid

            Goed gezien. Ik vind de foto mooi zoals ze is.
            Canon 7D Mk II - Canon 5D Mk II - Canon EF 17-40mm F/4.0 L USM - Canon EF 300mm f/4.0 L IS USM - Canon EF 400mm F/5.6 L USM - Canon EF 70-200mm f/4.0 L IS USM - Canon EF 1.4x III Extender - Sigma 150mm F/2.8 EX APO DG MACRO HSM

            Comment


            • #7
              Re: Afscheid

              Bedankt iedereen voor het kijken en de reacties.
              Heb nog zoveel te leren :)

              Comment


              • #8
                Re: Afscheid

                Ik grijze vlekken(zweem?) in het dorre gras. Het afscheid is wel sprekend.
                vriendelijke groeten, Sien

                Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

                Comment

                Working...
                X