Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Batterij probleem CANON 10D

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Batterij probleem CANON 10D

    hoi

    Vandaag was het BK triathlon in Meerhout. Net als de atleten uit het water komen, platte batterij. Kwas nog maar net begonnen met die batterij. Is de originele van Canon die bij mijn camera zat. 9 10 maand oud. Nu thuisgekomen wil ik ze opladen en na 5 minuten is ze al vol. zogezegd. Heel raar.

    Wat zou dit kunnen zijn?

    mvg
    Orc@
    http://www.leietriathlon.be meer dan 5000 actiefoto's

    Canon EOS 10D
    Canon EF 17-40mm f/4L USM / Canon EF28-200 f/3.5-5.6 USM / Canon EF 70-200 f/2.8L IS / BG ED3 / Speedlite 580 EX / trippod

  • #2
    Originally posted by Orc@
    hoi
    Wat zou dit kunnen zijn?
    Hallo Orc@,

    m.i. of de accu defect/versleten of de contacten van lader/accu/camera eens (laten) reinigen.
    (heb ook wel eens gehad dat de (lege) accu na 5 min op de lader weer vol aangaf.......contacten van de accu gereinigd en voila)


    mvg,
    Z900
    Canon 80D+1DMII 50MK1/70-200 2.8/400 5.6 // Sigma 15FE/50-500 // Tamron AF SP 90 2.8/28-75 2.8 Di // Kenko AF Pro 300 1,4x TC

    Comment


    • #3
      hoi

      bedankt voor je reactie. Ik heb de contacten zonet gereinigd en het blijkt niet te helpen. De batterij zal defect zijn jammer genoeg.
      Deze is nog geen jaar oud, net niet. Nog een week of 5
      Zou dit in garantie om te ruilen zijn?

      mvg
      Orc@
      http://www.leietriathlon.be meer dan 5000 actiefoto's

      Canon EOS 10D
      Canon EF 17-40mm f/4L USM / Canon EF28-200 f/3.5-5.6 USM / Canon EF 70-200 f/2.8L IS / BG ED3 / Speedlite 580 EX / trippod

      Comment


      • #4
        Originally posted by Orc@
        Zou dit in garantie om te ruilen zijn?
        Normaal gezien geldt er geen garantie op batterijen.
        Met een beetje geluk kan je wel een tegemoetkoming krijgen van je leverancier...
        Pieter
        --
        Fuji X-T1, Nikon D7200, Sony RX100-III -- (Flickr | PBase)

        Comment

        Working...
        X