Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

7751 - of vormvast ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 7751 - of vormvast ?







    Last edited by Plaatwerker; 8 april 2013, 20:07. Reden: ontpunt
    Van waardering geniet ik.
    Van kritiek leer ik.

  • #2
    Re: 7751 - of vormvast ?

    Mooi van ritme en beeldindeling. Het zal wel iets voorstellen, een kunstwerkje. Op de foto is het moeilijk het verhaal of de achtergrond ervan te achterhalen. Een dergelijke opname van iets passief maken is dan ook goedkoop en gemakkelijk Plaatwerker, begrijp je bedoeling van deze foto dan ook niet wat niet betekend dat de foto niet goed zou zijn.
    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

    Comment


    • #3
      Re: 7751 - of vormvast ?

      Mijn spontane reactie : héhé, dat is iets leuks. En ik zal er wel bij blijven.
      Maar wil je een tipje van de sluier lichten? Wat is het eigenlijk? Een kunstwerk of... ?
      Ik denk straatstenen maar kan natuurlijk helemaal fout zitten.
      Touch the Earth...Gently
      www.passionsenfrance.com

      Comment


      • #4
        Re: 7751 - of vormvast ?

        Morgen is het Paris-Roubaix, dan moeten de renners over de kasseien, ook wel kinderkoppen genoemd.
        Misschien een verband met deze correcte registratie van kasseien.
        mvg,
        Eddy
        Smaken verschillen

        Comment


        • #5
          Re: 7751 - of vormvast ?

          Oorspronkelijk geplaatst door eddy007 Bekijk bericht
          Morgen is het Paris-Roubaix, dan moeten de renners over de kasseien, ook wel kinderkoppen genoemd.
          Misschien een verband met deze correcte registratie van kasseien.
          mvg,
          Eddy
          Tzal dat zijn. Spijtig dat ik niet kan kijken
          Touch the Earth...Gently
          www.passionsenfrance.com

          Comment


          • #6
            Re: 7751 - of vormvast ?

            Deze foto doet me inderdaad denken aan de Belgische kasseien die trouwens ook kinderkoppen worden genoemd. Ik was verrast toen ik deze foto zag. Hier werd letterlijk de kinderkoppen weergegeven waarover dagelijks wordt gereden, gelopen.
            Ik vraag me af waar ze zoiets geplaatst hebben want het lijkt me duidelijk dat het hier om straatstenen gaat, die al een tijdje ter plekke liggen gezien de herfstblaadjes en het mos dat erop groeid. De legger heeft ze kriskras neergezet en alzo vormt het een tafereel van kopjes die alle kanten uitkijken. Grappig, want ze kijken nu alle richtingen uit, iets wat je op straat ook zou moeten doen.
            Nieuwsgierig te horen waar ze staan

            Comment


            • #7
              Re: 7751 - of vormvast ?

              Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
              Mooi van ritme en beeldindeling. Het zal wel iets voorstellen, een kunstwerkje. Op de foto is het moeilijk het verhaal of de achtergrond ervan te achterhalen. Een dergelijke opname van iets passief maken is dan ook goedkoop en gemakkelijk Plaatwerker, begrijp je bedoeling van deze foto dan ook niet wat niet betekend dat de foto niet goed zou zijn.
              Veel woorden en veel paternalistisch gepraat. Als je iets niet begrijpt,
              kan je er naar vragen. Bedoelingen en achtergronden? Welke zijn dat
              bij al die zonsondergangen etc.? Beschouw het maar gewoon als autonome
              fotografie (googlebaar).

              Goedkoop en gemakkelijk?
              Dit heeft 4 jaar geduurd voor ik tevreden was met het beeld.
              Van waardering geniet ik.
              Van kritiek leer ik.

              Comment


              • #8
                Re: 7751 - of vormvast ?

                Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk bericht
                Veel woorden en veel paternalistisch gepraat. Als je iets niet begrijpt,
                kan je er naar vragen. Bedoelingen en achtergronden? Welke zijn dat
                bij al die zonsondergangen etc.? Beschouw het maar gewoon als autonome
                fotografie (googlebaar).

                Goedkoop en gemakkelijk?
                Dit heeft 4 jaar geduurd voor ik tevreden was met het beeld.
                Vind ik leuk

                Comment


                • #9
                  Re: 7751 - of vormvast ?

                  4 jaar?
                  Dan heb je er goed aangedaan om hem te houden, 't is er eentje die me boeit Meneer Plaatbewerker.
                  facebook
                  Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

                  Comment


                  • #10
                    Re: 7751 - of vormvast ?

                    Oorspronkelijk geplaatst door jill.tje Bekijk bericht
                    4 jaar?
                    Dan heb je er goed aangedaan om hem te houden, 't is er eentje die me boeit Meneer Plaatbewerker.
                    't Is anders. Ik heb 4 jaar gekeken en toen de foto pas gemaakt omdat de
                    omstandigheden op dat moment naar mijn zin waren.
                    Van waardering geniet ik.
                    Van kritiek leer ik.

                    Comment


                    • #11
                      Re: 7751 - of vormvast ?

                      Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk bericht
                      't Is anders. Ik heb 4 jaar gekeken en toen de foto pas gemaakt omdat de
                      omstandigheden op dat moment naar mijn zin waren.
                      Doorsturen naar Jan Hoet, tevens de naam en adres van zijn psyhiater vragen. Met een paar bollekes ben je er zeker van af.

                      Sorry hoor Mr. Plaatwerker, ik had je hoger op.
                      perman
                      canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

                      Comment


                      • #12
                        Re: 7751 - of vormvast ?

                        Reactie van een filister. Kan worden genegeerd.
                        Van waardering geniet ik.
                        Van kritiek leer ik.

                        Comment


                        • #13
                          Re: 7751 - of vormvast ?

                          Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk bericht
                          Reactie van een filister. Kan worden genegeerd.
                          Bedankt. Waarmee al jouw antwoorden en interpellaties kunnen geklasseerd worden bij hoogheidswaanzin en eigendunk.
                          perman
                          canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

                          Comment


                          • #14
                            Re: 7751 - of vormvast ?

                            Ik vind het een mooie, en vraag me enkel af of hij niet nog mooier zou zijn wanneer netjes uitgesneden ?
                            Ik bedoel allemaal mooie hele kasseitjes.....
                            Ik heb het niet geprobeerd en omdat ik weet dat je bijna niet (nooit ?) van je idee of visie afstapt laat ik het volledig in jouw handen.
                            Hoe komen ze ook op het idee, om die kinderkopjes letterlijk in kinderkopjes te maken ?
                            Groetjes

                            Comment


                            • #15
                              Re: 7751 - of vormvast ?

                              Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                              Ik vind het een mooie, en vraag me enkel af of hij niet nog mooier zou zijn wanneer netjes uitgesneden ?
                              Ik bedoel allemaal mooie hele kasseitjes.....
                              Ik heb het niet geprobeerd en omdat ik weet dat je bijna niet (nooit ?) van je idee of visie afstapt laat ik het volledig in jouw handen.
                              Hoe komen ze ook op het idee, om die kinderkopjes letterlijk in kinderkopjes te maken ?
                              Groetjes
                              Als je het wel zou hebben geprobeerd netjes uit te snijden, krijg je het
                              wel door. Het ziet er een mooi patroon uit maar dat is bedrieglijk. Dus
                              besloot ik naar eigen keuze door de kopjes heen te snijden. Nooit een
                              update? Nee, maar inderdaad wel zelden; mijn beelden zijn in het alge-
                              meen aardig uitgekristalliseerd. Ik neem er meestal ook ruim de tijd voor.
                              Van waardering geniet ik.
                              Van kritiek leer ik.

                              Comment

                              Working...
                              X