Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

In de snelduif...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • In de snelduif...


    Exif: canon 60D - f/4.5 - 10sec - ISO 100 - 18mm

    of ?

    Bedankt voor het kijken!

    Greetz,

    David
    mijn website met meer foto's: www.daviddeman.be

  • #2
    Re: In de snelduif...

    mooi van kleur en scherpte
    maar kijk eens naar je vertikalen
    ik probeer...
    mijn Fijsboecq en mijn flickr

    Comment


    • #3
      Re: In de snelduif...

      Wat bedoel je juist met je verticalen nonkel?
      mijn website met meer foto's: www.daviddeman.be

      Comment


      • #4
        Re: In de snelduif...

        Vind het een mooi plaatje. Om hoelaat is dit getrokken? De hemel is diepblauw. Ik zal mij binnenkort ook wagen aan nachtfotografie en wil graag ook dergelijke kleur in mijn hemel.

        @Noenkel: bedoel je met vertikalen de denkbeeldige verticale lijnen?

        Comment


        • #5
          Re: In de snelduif...

          Een hele mooie. Die blauwe lucht zie ik heel graag.
          Er is een klein beetje perspectiefvertekening, maar niet dat het stoort, ik heb hier reeds erger gezien.
          Voor mij hoeft er niks aan te veranderen .
          Groetjes

          Comment


          • #6
            Re: In de snelduif...

            heel mooi van licht, goeie compo volg wel noenkel ivm de verticalen

            Comment


            • #7
              Re: In de snelduif...

              Oorspronkelijk geplaatst door Siesje Bekijk bericht
              ... Om hoelaat is dit getrokken? De hemel is diepblauw. Ik zal mij binnenkort ook wagen aan nachtfotografie en wil graag ook dergelijke kleur in mijn hemel. ...
              Original Date/Time = 2013:04:04 20:06:00
              Als de klok van het toestel juist staat: bijna het einde van het Het blauwe uur

              Aan TS: een kleiner diafragma had voor mooiere details gezorgd. Volg de link(s) en lees de tips van Black B@ndit.
              Vriendelijke groet,

              Jos

              Comment


              • #8
                Re: In de snelduif...

                de hoeken van de huizen
                en de vertikalen van de ramen
                het scheelt idd niet veel, maar toch...
                ik probeer...
                mijn Fijsboecq en mijn flickr

                Comment


                • #9
                  Re: In de snelduif...

                  Oorspronkelijk geplaatst door Siesje Bekijk bericht
                  Vind het een mooi plaatje. Om hoelaat is dit getrokken? De hemel is diepblauw. Ik zal mij binnenkort ook wagen aan nachtfotografie en wil graag ook dergelijke kleur in mijn hemel.
                  Om de juiste tijdstippen te kennen van begin en einde van zowel het gouden uurtje, als het blauwe uurtje bestaan verschillende sites op internet.
                  Je vult de plaats (om het even waar ter wereld) in en de data/maand en je krijgt een complete lijst van een volledige maand.

                  Heb je een smartphone of dergelijke, zet er dan de gratis app.Sun Surveyor lite op. Om het even waar je ter wereld bent, je zet even je GPS op om je juiste locatie te bepalen en je krijgt dagelijks de juiste tijdstippen op je smartphone te zien.

                  Groetjes

                  Comment


                  • #10
                    Re: In de snelduif...

                    Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                    Om de juiste tijdstippen te kennen van begin en einde van zowel het gouden uurtje, als het blauwe uurtje bestaan verschillende sites op internet.
                    Je vult de plaats (om het even waar ter wereld) in en de data/maand en je krijgt een complete lijst van een volledige maand.

                    Heb je een smartphone of dergelijke, zet er dan de gratis app.Sun Surveyor lite op. Om het even waar je ter wereld bent, je zet even je GPS op om je juiste locatie te bepalen en je krijgt dagelijks de juiste tijdstippen op je smartphone te zien.

                    Groetjes
                    Wow, mercitjes voor je je supertip, zal ik zeker eens uittesten!!

                    Comment


                    • #11
                      Re: In de snelduif...

                      Knap hoor David.
                      Mvg.

                      Comment


                      • #12
                        Re: In de snelduif...

                        Behoudens ik me nu afvraag of je langs de overzijde een kabberdoeske hebt...héhé...
                        Vind ik het toch mooi gedaan. Voor mij is het beetje perspectiefvertekening niet zo belangrijk omdat het volgens mij niet in je bedoeling ligt om hier architectuur vast te leggen.
                        Anderzijds denk ik in deze dat het makkelijk op te lossen is.

                        Groetjes
                        Marc
                        Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

                        Comment


                        • #13
                          Re: In de snelduif...

                          Ik vind deze foto goed gedaan. Mooi beeld!
                          Canon 7D Mk II - Canon 5D Mk II - Canon EF 17-40mm F/4.0 L USM - Canon EF 300mm f/4.0 L IS USM - Canon EF 400mm F/5.6 L USM - Canon EF 70-200mm f/4.0 L IS USM - Canon EF 1.4x III Extender - Sigma 150mm F/2.8 EX APO DG MACRO HSM

                          Comment


                          • #14
                            Re: In de snelduif...

                            Bedankt voor de fijne reacties allen! En bedankt Divan voor de smartphone app tip!
                            mijn website met meer foto's: www.daviddeman.be

                            Comment

                            Working...
                            X